Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Megadzilla: Ο κινητήρας της Ford που κοστίζει όσο ένα Maverick!

Ελλάδα 14:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Megadzilla: Ο κινητήρας της Ford που κοστίζει όσο ένα Maverick!

ΝΕΑ

Megadzilla: Ο κινητήρας της Ford που κοστίζει όσο ένα Maverick!

ΝΕΑ

Ήταν ακριβώς πριν από ένα χρόνο όταν η Ford ανακοίνωσε την άφιξη του Megazilla.

Advertisement
Advertisement

Τώρα, ο κινητήρας θα βγει στην παραγωγή και μάλιστα με τιμή κοντά σε αυτή που κοστίζει ένα… pickup Maverick!

Η τιμή του μοντέλου στις ΗΠΑ, ξεκινά από 23.400 δολάρια. Αφορά στη βασική έκδοση XL, η οποία τροφοδοτείται από τον κινητήρα EcoBoost 2,0 λίτρων. Αυτή η ισχύς έχει περίπου το ένα τρίτο της χωρητικότητας του κινητήρα Megazilla, η οποία ανέρχεται στα 7,3 λίτρα, ακριβώς όπως ο Godzilla, από τον οποίο προέρχεται.

Η μέγιστη ισχύς είναι 615 ίπποι στις 6.760 σ.α.λ. και 864 Nm ροπής στις 4.650 σ.α.λ. Εν τω μεταξύ, ο Godzilla, που έκανε το ντεμπούτο του στο Super Duty του 2020, «περιορίζεται» στους 430 ίππους και στα 644 Nm ροπής.

Advertisement
Advertisement

Το φθινόπωρο του 2022, η Ford Motor Company κατέθεσε το εμπορικό σήμα Megazilla στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ στην κατηγορία Nice 12 για κινητήρες.

Ο κινητήρας παρουσιάστηκε στην εμπορική έκθεση Performance Racing Industry στην Ιντιανάπολις, τον Δεκέμβριο του 2022. Και τώρα, ένα χρόνο αργότερα, η FoMoCo είναι επιτέλους έτοιμη να τον πουλήσει. Δεν υπάρχει υπερσυμπιεστής ή στροβιλοσυμπιεστής. που να ενισχύει την απόδοση του κινητήρα.

Η Ford κατέφυγε σε κεφαλές αλουμινίου με θύρα CNC, μια πολλαπλή εισαγωγής χαμηλού προφίλ, ένα σώμα γκαζιού 92 χιλιοστών και έναν αναβαθμισμένο εκκεντροφόρο χωρίς μεταβλητό χρονισμό. Η μονάδα έχει λόγο συμπίεσης πανομοιότυπο με αυτόν του Godzilla: 10,5:1.

Advertisement

Το Megazilla είναι ένα μακρύ μπλοκ που παράγει 84 ίππους ανά λίτρο, χρησιμοποιώντας δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο και ωστήρια. Διαθέτει τα ίδια έμβολα Mahle και μπιέλες Callies H-beam με το Godzilla, αλλά τώρα σε σφυρηλατημένη έκδοση.

Παρά τον τεράστιο κυβισμό, ο κινητήρας των 7,3 λίτρων είναι πιο στενός από τον 5,0 λίτρων Coyote V8 της Ford Mustang. Αναπόφευκτα γίνονται οι σχετικοί συνειρμοί, αλλά πηγές από τη Ford θεωρούν απίθανο να δούμε αυτόν τον κινητήρα κάτω από το καπό μιας Mustang, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στις εργοστασιακές εκδόσεις του μοντέλου.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Διπλή διάκριση της Ford Pro
Πώς έγινε πιο αξιόπιστο το Ford Transit (+video)
Αυτό είναι το νέο Ford Transit Custom Nugget