Menu
Live Κίνηση | Peugeot 208 Mazda CX-30 | Τιμές αυτοκινήτων

ΝΕΑ

Με 306 ίππους η Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake

  • Κωνσταντίνος Μποϊδάνης

Με την έκδοση Shooting Brake αμαξώματος της CLA 35, η Mercedes- AMG θέλει να συνδυάσει τον κομψό δυναμισμό της σχεδίασης και τις εξαιρετικές επιδόσεις.

 

Η γκάμα μεγαλώνει και αυτή τη φορά, η πρακτικότητα συναντά τις επιδόσεις. Η Mercedes-AMG CLA 35 είναι η απάντηση σε όσους θέλουν να συνδυάσουν τους χώρους και την πρακτικότητα ενός Shooting Brake αμαξώματος, με τις πολύ καλές επιδόσεις που προσφέρει το δίλιτρο turbo βενζινοκίνητο σύνολο με τους 306 ίππους και τα 40,8 kgm ροπής. Η μετάδοση στη συγκεκριμένη έκδοση, γίνεται και στους τέσσερις τροχούς, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις.

Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα οι επιδόσεις της 5θυρης CLA να είναι συναρπαστικές. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα. Αισθητικά, οι επεμβάσεις είναι οι αναμενόμενες για να υπογραμμίζουν τη διαφορά της top έκδοσης σε επίπεδο επιδόσεων αλλά και να υπάρχει και το σχετικό αεροδυναμικό όφελος. Ένα διακριτικό spoiler χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα και η ανάλογη αεροτομή στην πέμπτη πόρτα, ο ευδιάκριτος διαχύτης πίσω χαμηλά και τον αλλαγμένο προφυλακτήρα, έρχονται σετ με τα πλαϊνά skirts που τονίζουν τη δυναμική εικόνα της Mercedes-AMG CLA 35. Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και οι ζάντες ελαφρού κράματος που έχουν διάμετρο 18 ιντσών.

Προαιρετικά θα μπορεί να επιλέξει κανείς ζάντες 19 ιντσών, που όπως και οι 18άρες έχουν ειδική σχεδίαση για να συμβάλλουν στη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης. Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη, με τη διαφορά να γίνεται από τη διχρωμία των επενδύσεων και τις λεπτομέρειες σε γυαλιστερό μαύρο αλλά και τριμμένο αλουμίνιο. Το σύστημα MBUX δεσπόζει στο ταμπλό, εκεί που η σήμανση AMG δίνει τον τόνο ακόμα και στους μη μυημένους για τον προσανατολισμό του μοντέλου.

Οι επεμβάσεις για την αύξηση της ακαμψίας, μια και το μοντέλο έχει πολύ ψηλά στις προτεραιότητές του την οδηγική απόλαυση και τις επιδόσεις, περιλαμβάνουν δύο βραχίονες κάτω από το εμπρός καπό για να τονιστεί η στιβαρότητα του συνόλου, κάτι που εξυπηρετείται και από την πλάκα που έχει τοποθετηθεί κάτω από τον κινητήρα για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Η ανάρτηση έχει αλλαγμένο set up, ενώ και τα φρένα με τους αεριζόμενους δίσκους των 350 χιλ. χρησιμοποιούν δαγκάνες τετραπίστονες.

Δημοφιλή στο Protothema.gr