Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Mazda: Νέος 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας και αυτόματο 8άρι κιβώτιο

Ελλάδα 16:49
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Mazda: Νέος 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας και αυτόματο 8άρι κιβώτιο

ΝΕΑ

Mazda: Νέος 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας και αυτόματο 8άρι κιβώτιο

ΝΕΑ

Η Mazda αποκαλύπτει συχνά μερικές συναρπαστικές ιδέες οι οποίες δεν υλοποιούνται ποτέ. Θυμηθείτε την πτυσσόμενη πτέρυγα που κρυβόταν στα πίσω φώτα; Δυο πρόσφατες καταχωρήσεις της εταιρίας αποκαλύπτουν έναν inline-six κινητήρα και ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

Advertisement
Advertisement

 

Σε αντίθεση με άλλες πατέντες ευρεσιτεχνίας της Mazda, αυτές οι δυο όπως πληροφορηθήκαμε σύντομα θα γίνουν πραγματικότητα. Η Mazda ανακοίνωσε σχέδια για έναν τέτοιο κινητήρα πέρυσι τέτοια εποχή. Η εταιρεία επιβεβαίωσε τους νέους Skyactiv-X βενζίνης και Skyactiv-D πετρελαίου. Ωστόσο, η καταχώρηση ευρεσιτεχνίας δείχνει ότι η Mazda εργάζεται σε κάτι πραγματικά νέο και καινοτόμο. Μπορεί να μην αναφέρεται σε αυτή την έκθεση το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων, αλλά φαίνεται πιο έτοιμο προς παραγωγή από οτιδήποτε άλλο ετοιμάζει η Mazda.

Τόσο ο κινητήρας inline-six όσο και το κιβώτιο οκτώ σχέσεων θα μπορούσαν να αποτελέσουν μέρος της ανανεωμένης σειράς της Mazda, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει από τώρα έως το 2025. Τα σχέδια της εταιρείας – τουλάχιστον όπως ήταν στις αρχές του 2019 – περιελάμβαναν την εισαγωγή ενός νέου ήπιου υβριδικού συστήματος, μια επέκταση της πανέμορφης γλώσσας σχεδιασμού Kodo της Mazda και μια νέα μεγάλη πλατφόρμα με δυνατότητες υιοθέτησης τόσο ήπιων υβριδικών όσο και PHEV. Ένα νέο Mazda6 θα δεσπόζει στη γκάμα της Mazda μελλοντικά, με μια νέα πλατφόρμα, κίνηση στους πίσω τροχούς, inline-six κινητήρα, ίσως και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων; Ίδωμεν…

Advertisement
Advertisement

Προς το παρόν, πρόκειται αποκλειστικά για διπλώματα ευρεσιτεχνίας, αλλά τυγχάνει να ταυτίζονται με το ευρύτερο σχέδιο της Mazda που αφορά την αναδόμηση της γκάμας της. Οι φήμες πως το νέο Mazda6 βρίσκεται κοντά ακούγονται εδώ και μήνες, όμως δεν έχουμε δει τίποτα συγκεκριμένο ακόμη. Εάν η Mazda ελπίζει να ολοκληρώσει το σχέδιό της μέχρι το 2025, τότε θα πρέπει να αρχίσουμε να βλέπουμε κάτι σύντομα. Η παρουσία μιας νέας πλατφόρμας με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω θα μπορούσε να στρέψει το εμπορικό σήμα προς την αγορά πολυτελών αυτοκινήτων.