Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Matador MH2: Το πρωτότυπο των 600 ίππων που καίει υδρογόνο

Ελλάδα 2:00
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Matador MH2: Το πρωτότυπο των 600 ίππων που καίει υδρογόνο

ΝΕΑ

Matador MH2: Το πρωτότυπο των 600 ίππων που καίει υδρογόνο

ΝΕΑ

Σας θυμίζει κάτι το όνομα Matador; Αν έχετε δει στο παρελθόν αυτό το όνομα στα ελαστικά του αυτοκινήτου σας τότε βρισκόμαστε σε καλό δρόμο.

Advertisement
Advertisement

Η σλοβάκικη εταιρεία παρήγαγε ελαστικά από το 1905 μέχρι το 2007 όπου προχώρησε σε κοινοπραξία με την Continental.

Μία ξεχωριστή πρόταση όσον αφορά τα εναλλακτικά supercars είχε η Matador με το πρωτότυπο MH2 Hydrogen. Η εταιρεία μαζί με το πανεπιστήμιο της Σλοβακίας εξέλιξαν το εντυπωσιακό concept car που δεν εκπέμπει CO2 στο περιβάλλον. Η Matador που έχει συνδέσει το όνομα της με την παραγωγή ελαστικών, έχει εστιάσει στο να βρει την ιδανική λύση για το αύριο της αυτοκίνησης.

Advertisement
Advertisement

Οι δρόμοι για κάθε νέο supercar που σέβεται τον εαυτό του είναι τρείς. Είτε να εφοδιάζεται παραδοσιακά με κινητήρα εσωτερικής καύσης, είτε να είναι ηλεκτρικό με απαίτηση φόρτισης, είτε πιο σπάνια να βασίζεται σε τεχνολογία υδρογονοκίνησης. Οι Σλοβένοι διάλεξαν το τρίτο μονοπάτι καθώς δεν τους αρέσει να περιμένουν σε σταθμούς ταχυφόρτισης, ούτε να ψάχνουν πρίζες στα εμπορικά κέντρα, ενώ δεν είναι υπέρ της εκπομπής CO2 στο περιβάλλον.

Αντιθέτως άφησαν το πανεπιστήμιο της χώρας τους να κάνει τη δική του έρευνα και πάνω σε αυτή εξέλιξαν το πρωτότυπο Matador MH2. Το «καθαρό» supercar αποδίδει 603 ίππους (450 kW) και είναι σε θέση να αγγίξει την τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε λιγότερα από 4 δευτερόλεπτα.

Advertisement

Η Matador ισχυρίζεται πως μπορείς να το ανεφοδιάσεις πολύ εύκολα και ταχύτατα με υδρογόνο, με μία στάση που δεν ξεπερνά χρονικά αυτή που κάνουμε συνήθως στα πρατήρια καυσίμων. Το υδρογόνο βρίσκεται σε αφθονία στη φύση, ωστόσο ο υπερβολικός όγκος που απαιτείται για την αποθήκευση του κράτησε πίσω τα πλάνα των εταιριών για αυτή την τεχνολογία. Το ίδιο θα γίνει και τώρα ή βρισκόμαστε μπροστά σε μία ακόμη σοβαρή εναλλακτική;

Διαβάστε επίσης:
Ηλεκτρική Lamborghini από το μέλλον
Lamborghini Huracan EVO: Η χαρά της οδήγησης (video)
Στην Ελλάδα η Lamborghini των 3 εκατομμυρίων ευρώ

Advertisement