Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Lynk & CO: Έτσι θα γίνει η «απόβαση» στην Ευρώπη!

Ελλάδα 7:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Lynk & CO: Έτσι θα γίνει η «απόβαση» στην Ευρώπη!

ΝΕΑ

Lynk & CO: Έτσι θα γίνει η «απόβαση» στην Ευρώπη!

ΝΕΑ

Το «αφεντικό» της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας αναλύει πως θα λειτουργήσει η εταιρεία στη Γηραιά Ήπειρο.

Advertisement
Advertisement

Ο Alain Visser, με πολυετή εμπειρία στις αυτοκινητοβιομηχανίες Ford, General Motors και Volvo, είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Zhejiang Geely Holding, η οποία ίδρυσε την Link & CO.

Παράλληλα με τη δημιουργία ενός παραδοσιακού δικτύου αντιπροσώπων, η Lynk & CO θα πουλά και online τα αυτοκίνητά της αλλά και μέσω επώνυμων καταστημάτων εμπορίας λιανικής τα οποία θα ονομάσει «pop up» καταστήματα.

Η εταιρεία ξεκίνησε τις πωλήσεις στην Κίνα πέρυσι και σχεδιάζει να εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά το 2020 με το συμπαγές crossover 01, το οποίο μοιράζεται την αρχιτεκτονική της με το Volvo XC40. Ο Visser ανέλυσε τα επόμενα βήματα της Lynk & CO στην Automotive News Europe.

Ποια είναι η κατάσταση των δραστηριοτήτων της Lynk & CO στην Ευρώπη;

Το σχέδιο περιλαμβάνει την παραγωγή αυτοκινήτων για την Ευρώπη το δεύτερο τρίμηνο του 2020 όχι στο εργοστάσιο παραγωγής στο Βέλγιο αλλά στην Κίνα.

Αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε τα μοντέλα μας στην Κίνα καθώς η πορεία του Volvo XC40 πηγαίνει εξαιρετικά οπότε δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να «διαταράξουμε» την γραμμή παραγωγής του Βελγίου ενώ παράλληλα θα δημιουργούνταν επιπλέον κόστη στην συμπαραγωγή τους.

Advertisement
Advertisement

Θα ανοίξουμε ένα κατάστημα και θα ξεκινήσουμε στο Άμστερνταμ το επόμενο έτος, τότε θα πάμε βήμα προς βήμα σε άλλες μεγάλες πόλεις.

Η Lynk & CO θα τοποθετηθεί ως εταιρεία υπηρεσιών κινητικότητας;

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες κινδυνεύουν να είναι απλοί προμηθευτές σε εταιρείες που προσφέρουν περισσότερες επιλογές κινητικότητας. Αυτό θα μπορούσε να είναι η επιλογή τους – αλλά μεταξύ των παραγωγών όγκου θα είναι για το ποιος προσφέρει τη χαμηλότερη τιμή. Αυτό θέτει σε κίνδυνο τη μακροπρόθεσμη κερδοφορία. Έτσι αποφασίσαμε ότι είναι καλύτερο να γίνουμε οι ίδιοι μια εταιρεία κινητικότητας.

Ξέρετε πόσοι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να αγοράσουν υπηρεσίες μετακίνησης;

Έχουμε κάνει έρευνα στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ και διαπιστώσαμε ότι είναι πολύ υψηλό το κόστος καθώς ανέρχεται σε περίπου 500 ευρώ το μήνα και για αυτό τον λόγο οι καταναλωτές αναφέρουν ότι δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά ένα αυτοκίνητο. Ωστόσο χρησιμοποιούν Ταξί, Uber και Μέσα Μαζικής Μεταφοράς τα οποία αν προστεθούν όλα μαζί σε μηνιαία βάση ανέρχονται σε 500 ευρώ. Το σύνολο των εξόδων όμως οι καταναλωτές δεν το γνωρίζουν αλλά αν αποκτούσαν ένα αυτοκίνητο με σύμβαση μίσθωσης 500 ευρώ το μήνα τότε θα διαπίστωναν ότι το κόστος είναι το ίδιο.

Advertisement

Μέχρι το 2021, σχεδιάζουμε συνολικό όγκο 500.000 οχημάτων ετησίως. Στην Κίνα η πλειονότητα αυτών θα είναι οι πωλήσεις. Στην Ευρώπη πρέπει να καθοριστεί το ποσοστό των συνδρομών.

Τι θα κοστίσει η συνδρομή;

Advertisement

Δεν έχουμε αποκαλύψει την τιμολόγηση. Αλλά σίγουρα δεν θα είναι 250 ευρώ. Αυτό είναι πολύ χαμηλό.

Τι αναζητούν οι πελάτες κατά τη διάρκεια μιας συνδρομής;

Η ειλικρινής απάντηση είναι ότι δεν ξέρουμε. Η έρευνά μας δείχνει το μεγαλύτερο θέμα σήμερα για το παραδοσιακό μοντέλο αγοράς και μίσθωσης είναι ότι οι νέοι πελάτες δεν θέλουν να δεσμευτούν για μακροπρόθεσμη επένδυση. Πιστεύουμε ότι η δυνατότητα να σταματήσουμε τη μίσθωση μας ανά πάσα στιγμή θα αποτελέσει τον οδηγό μας για να προσεγγίσουμε τους καταναλωτές.

Advertisement

Τι θα κάνετε με τα αυτοκίνητα όταν λήξει η συνδρομή;

Θα τα προσφέρουμε στους συνδρομητές ξανά, αλλά σε χαμηλότερη τιμή. Εάν εγγραφείτε σε ένα αυτοκίνητο για πέντε μήνες και πείτε “δεν το χρειάζομαι πια”, παίρνουμε πίσω το αυτοκίνητο. Ο επόμενος πελάτης θα μπορούσε να επιλέξει να πάρει ένα νέο αυτοκίνητο για 500 ευρώ το μήνα ή ένα αυτοκίνητο έξι μηνών για 400 ευρώ.

Η Lynk & CO έχει μεγαλύτερες φιλοδοξίες, ειδικά στην Κίνα, όπου εσείς σκοπεύετε να έχετε 10 μοντέλα. Στην Ευρώπη θα έρθουν όλα τα αυτοκίνητα;

Όχι. Έχουμε την πολυτέλεια να έχουμε ένα σημαντικό χαρτοφυλάκιο μοντέλων, αλλά πιστεύουμε ότι χρειαζόμαστε μόνο λίγα για την Ευρώπη. Θα είναι σημαντικά μικρότερη η γκάμα των ευρωπαϊκών μοντέλων σε σχέση με εκείνα της Κίνας.

Οι κανονισμοί της ΕΕ για τις εκπομπές πρόκειται να γίνουν πολύ πιο σκληροί. Η Lynk & CO έχει τους δικούς της στόχους; 

Θα έχουμε τους δικούς μας στόχους εκπομπών ρύπων. Ωστόσο δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε ακόμη τις εκπομπές, αλλά το γεγονός ότι πρόκειται να προσφέρουμε μόνο υβριδικά plug-in και ηλεκτρικά αυτοκίνητα μας δίνει ένα πλεονέκτημα.

Θα μπορούσατε να οραματιστείτε την Lynk & CO ως μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στο εγγύς μέλλον;

Ναι, και αυτό σίγουρα θα συμβεί. Το μόνο ερώτημα είναι πότε.