Live από Ιταλία: Motorshow Bologna 2014
ΝΕΑLive από Ιταλία: Motorshow Bologna 2014
ΝΕΑΤο NewsAuto βρίσκεται στο Motorshow της Μπολόνια που ξανάνοιξε φέτος για πρώτη φορά μετά το 2012 και σας μεταφέρει εικόνες από το σημαντικό αυτό ραντεβού της αυτοκίνησης.
ΤΟΥ ΑΚΗ ΤΕΜΠΕΡΙΔΗ (twitter.com/theworldoffroad)
WHAT CAR
Το ότι η Ιταλία δεν διαθέτει δικό της διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου είναι βαρύ πλήγμα για την αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας. Το ότι πέρυσι δεν διοργανώθηκε το κάποτε λαμπερό Motorshow της Μπολόνια, λόγω έλλειψης εκθετών, ήταν ακόμη μία παράπλευρη απώλεια της σοβαρής οικονομικής κρίσης.
Το Motorshow ξανάνοιξε χθες και είναι ανοιχτό για το κοινό έως την επόμενη Κυριακή 14 Δεκεμβρίου. Οι οργανωτές μπορεί να έκαναν μία φιλότιμη προσπάθεια να το αναβαθμίσουν, διατηρώντας κάποια γνώριμα στοιχεία του, ωστόσο δεν κατάφεραν να του δώσουν την παλιά του λάμψη.
Κάνοντας μία βόλτα στα τεράστια περίπτερα του εκθεσιακού κέντρου της Μπολόνια την Παρασκευή που ήταν η μέρα μόνο για δημοσιογράφους, αισθανόσουν σαν κάτι να έλειπε. Σαφώς και έλειπε ο κόσμος, όμως έλειπε και το περιεχόμενο.
[nggallery id=3261]
Στην κεντρική είσοδο κυριαρχεί το περίπτερο της Smart ενώ οι διάδρομοι έχουν φτιαχτεί σαν δρόμος με σήματα και διαγράμμιση. Η ραχοκοκκαλιά του Motorshow είναι τα δύο τεράστια περίπτερα 25 & 26.
Το ένα είναι ένα ταξίδι στην ιταλική Motor Valley, όπου δεσπόζουν τα σταντ των Ferrari, Lamborghini, Maserati, Ducati και των αυτοκινητοδρομίων της περιοχής Εμίλια – Ρομάνια. Από την άλλη πλευρά είναι το περίπτερο Innovazione (καινοτομία), με εκθέτες Ιταλούς κυρίως κατασκευαστές αλλά και εισαγωγείς αυτοκινήτων.
Σε άλλα περίπτερα μπορείς να βρεις κάποια ενδιαφέροντα, όπως μία μεγάλη συλλογή από Porsche, όλες τις Alfa Romeo στην ιστορία της σχολής ασφαλούς οδήγησης του Andrea De Adamich, αγωνιστικές Lancia Stratos και Delta αλλά και πρωτότυπα ιταλικών σχεδιαστικών οίκων, όπως τη Alfa Romeo Gloria που σχεδίασε ο Έλληνας Αλέξανδρος Λιώκης για λογαριασμού του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Σχεδιασμού IED, στο Τορίνο.
[nggallery id=3262]
Οι εξωτερικοί χώροι έχουν ίσως περισσότερο ενδιαφέρον για το κοινό. Ανάμεσα στα περίπτερα έχουν σχεδιαστεί πίστες για test drive (Smart, Jeep, Nissan, Seat κ.α.) ενώ τα σαββατοκύριακα στο πρόγραμμα του Motorshow (το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ) προβλέπονται και αγώνες επίδειξης με αγωνιστικά ράλλυ, drift show, freestyle MX, supermotard κτλ.
Το παλιό, συναρπαστικό Memorial Bettega έχει μετονομαστεί σε Trofeo Bettega. Δεν πρόκειται πλέον για έναν αγώνα πρωταθλητών όπως παλιά αλλά για μια επίδειξη ράλλυ αυτοκινήτων της δεκαετίας ’80 και ’90 με γνωστούς Ιταλούς οδηγούς στο τιμόνι.
Πάρτε μία ιδέα από το αναγεννημένο Motorshow της Μπολόνια στις φωτογραφίες του άρθρου και αν βρίσκεστε στην Ιταλία αυτή την εβδομάδα αξίζει να αφιερώσετε μία ημέρα για να το επισκεφτείτε. Το εισιτήριο κοστίζει 18 ευρώ και το ημερήσιο πάρκινγκ 10 ευρώ.
[nggallery id=3263]