Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year 2022 | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Λανθασμένα τα αποτελέσματα ερευνών για τα όρια ταχύτητας!

  • Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)

Τα αποτελέσματα θα είναι εντελώς διαφορετικά αν οι πολίτες που συμμετέχουν οδηγούν καθημερινά απ’ ότι αν κινούνται με ποδήλατο ή με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Το ζήτημα ενός χαμηλού ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους της Γερμανίας διχάζει τον πληθυσμό και συζητείται έντονα στη μάχη για την καγκελαρία. Ενώ το SPD και οι Πράσινοι τάσσονται υπέρ του αυστηρού περιορισμού της μέγιστης ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους, η Ένωση είναι κατά.

Τι θέλουν όμως οι πολίτες; Εδώ οι απόψεις διίστανται. Σε μια τρέχουσα έρευνα του Autoclub Mobil στο Deutschland eV, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων είναι ενάντια στην θέσπιση χαμηλού ορίου ταχύτητας!

Ωστόσο τα άτομα που συμμετείχαν στην έρευνα θα πρέπει να τονίσουμε πως οδηγούν καθημερινά και δεν αποτελούν άτομα που κινούνται με ποδήλατα ή Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Ο Dr. Michael Haberland, Πρόεδρος της Mobil τόνισε στο Deutschland eV: «Υπάρχουν ήδη πολλές μελέτες σχετικά με αυτό το θέμα και οι περισσότερες καταλήγουν στο συμπέρασμα να θεσπιστεί όριο ταχύτητας. Αυτές οι μελέτες έχουν ένα μεγάλο «ελάττωμα» καθώς οι πολίτες που ερωτήθηκαν ήταν λάθος. Ο λόγος εστιάζεται στο γεγονός ότι το όριο ταχύτητας, ειδικά στον αυτοκινητόδρομο, επηρεάζει μόνο τους οδηγούς σε αυτήν τη χώρα και όχι άτομα που μπορεί να μην οδηγούν ποτέ αυτοκίνητο, δεν έχουν δίπλωμα οδήγησης ή χρησιμοποιούν μόνο τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή ποδήλατα. Αυτό θα ήταν σαν να ρωτούσα όλους για τις επιπτώσεις ενός νέου δισκίου αλλεργίας. Η πλειοψηφία του πληθυσμού που δεν πάσχει από αλλεργίες δύσκολα μπορεί να το εκτιμήσει και θα οδηγούσε σε στρεβλά και λανθασμένα αποτελέσματα. Και ακριβώς έτσι είναι με το όριο ταχύτητας

Το αποτέλεσμα της έρευνας δείχνει ότι το 52% των ερωτηθέντων είναι κατά ή “μάλλον κατά” ενός ορίου ταχύτητας και το 48% είναι “υπέρ / μάλλον υπέρ”.

Διαφορετικοί συμμετέχοντες στην έρευνα, διαφορετικά αποτελέσματα. Σε μια έρευνα που δημοσιεύθηκε τον Απρίλιο του 2021 για λογαριασμό του Ομοσπονδιακού Υπουργείου Περιβάλλοντος και της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος – και πάλι σε ολόκληρο τον πληθυσμό – το 42% των ερωτηθέντων ήταν της γνώμης ότι ένα όριο ταχύτητας 130 km /h θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να εισαχθεί στους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους. Το 22% είπε: «λίγο πολύ ναι». Περίπου το 36% των ερωτηθέντων απέρριψαν επίσης ένα όριο ταχύτητας.

Σε μελέτη της Allianz Direct Insurance (Σεπτέμβριος 2021), ερωτήθηκαν επίσης 1.000 άτομα. Συμπεριλαμβανομένων των ιδιοκτητών αυτοκινήτων, αλλά και πολλών μη οδηγών. Επιπλέον, ρωτήθηκε μόνο στην ηλικιακή ομάδα 18 έως 45 ετών εάν οι συμμετέχοντες ήταν υπέρ ή κατά της εισαγωγής ορίου ταχύτητας.

Το αποτέλεσμα της έρευνας ήταν το 39% ήταν υπέρ μιας περιορισμένης τελικής ταχύτητας 130 km / h ή λιγότερο, το 32% ήταν υπέρ ενός ορίου ταχύτητας μεταξύ 140 και 150 km / h. Το 29% τάχθηκε κατά ενός ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους».

Στην μελέτη του Allianz Direct διαπιστώνεται επίσης ότι οι συχνοί οδηγοί με ετήσια χιλιόμετρα άνω των 50.000 χιλιομέτρων – δηλαδή εκείνοι που βασίζονται σε ομαλές διαδρομές – είναι σαφώς ενάντια σε ένα όριο ταχύτητας. Το 56% είναι αυστηρά κατά ενός ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους!

Τα αποτελέσματα της κάθε έρευνας επομένως εξαρτώνται από ποιους ρωτάνε για να βγάλουν τα συμπεράσματά τους…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οριστικό! Χωρίς όριο ταχύτητας παραμένει η Autobahn
ΕΕ: Ψηφίστηκε το όριο των 30 χλμ./ώρα μέσα στις πόλεις!
Το 88% των Ευρωπαίων οδηγών ξεπερνά το επιτρεπτό όριο ταχύτητας!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto