Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Lancia Delta Integrale by Automobili Amos: Η αναβίωση του «θρύλου»

Ελλάδα 10:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Lancia Delta Integrale by Automobili Amos: Η αναβίωση του «θρύλου»

ΝΕΑ

Lancia Delta Integrale by Automobili Amos: Η αναβίωση του «θρύλου»

ΝΕΑ

Ο μύθος της Lancia Delta Integrale αναβιώνει, μέσα από την προσπάθεια μία μικρής κατασκευάστριας εταιρείας, της Automobili Amos να φέρει και πάλι στο προσκήνιο το μοντέλο που πρωταγωνίστησε στις καρδιές μας, αλλά και στους αγώνες ράλι των δεκαετιών ’80 και ’90.

Advertisement
Advertisement

 

Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ

Advertisement
Advertisement

Πίσω από το όλο εγχείρημα βρίσκεται ο Ιταλός Eugenio Amos, ένας λάτρεις των αγώνων αλλά και του συγκεκριμένου μοντέλου, καθώς ο πατέρας του κατείχε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο, πίσω στο 1991. Όπως ο ίδιος δηλώνει, η Integrale τον οδήγησε να ανακαλύψει το άγνωστο, μέχρι τότε, πάθος του για τα motorsports.

Lancia-Delta-Integrale-Amos-04-chariatis-530

Με την εταιρεία του, Automobili Amos, ο Eugenio αποφάσισε λοιπόν να αναβιώσει το θρυλικό μοντέλο, έχοντας ως βάση την έκδοση Integrale 16V και όχι την EVO I ή EVO II, καθώς τα συγκεκριμένα είναι πολύ δύσκολο να τα βρει κανείς στην αγορά. Μετά την απόκτησή του, στο αυτοκίνητο θα τροποποιηθεί ανάλογα, με την τοποθέτηση πιο μεγάλων μετατροχίων, ενώ και η ανάρτηση θα ανασχεδιασμένη, με νέες ρυθμίσεις και γεωμετρία, όπως και το εσωτερικό.

Advertisement

Προς το παρόν, για την δημιουργία του πρωτότυπου μοντέλου, έχουν βοηθήσει αρκετοί Ιταλοί προμηθευτές. Όταν ολοκληρωθεί το πρότζεκτ, ο Amos ελπίζει να μπορεί να κατασκευάσει 15 αυτοκίνητα, με τον χρόνο παραγωγής να κυμαίνεται ανάμεσα στους 3-4 μήνες.

itergalelancia1-chariatis-640

Advertisement

Η Lancia αρχικά λάνσαρε την Integrale τον Νοέμβριο του 1987, με τον δίλιτρο κινητήρα να αποδίδει 185 ίππους. Δύο χρόνια αργότερα, παρουσιάστηκε η HF Integrale 16v με ακόμα καλύτερη απόδοση, με ισχύ 200 ίππων, ενώ τον Οκτώβριο του 1991, η ιταλίδα ντίβα μπαίνει σε μία νέα φάση, με την κωδική ονομασία EVO. Πλέον διαθέτει μεγαλύτερα φτερά, αυξημένο μετατρόχιο, νέα εμπρός ανάρτηση, τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo και ισχύ 210 ίππων. Τέλος, τον Ιούνιο του 1993 παρουσιάστηκε η καταλυτική  Delta HF Integrale 16v (EVO II) με την δύναμη πλέον να αυξάνεται στους 215 ίππους.