Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Κινητά και οθόνες αφής έχουν προκαλέσει έξαρση των ατυχημάτων

Ελλάδα 7:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Κινητά και οθόνες αφής έχουν προκαλέσει έξαρση των ατυχημάτων

ΝΕΑ

Κινητά και οθόνες αφής έχουν προκαλέσει έξαρση των ατυχημάτων

ΝΕΑ

Η χρήση κινητών συσκευών και οθονών αφής έχουν προκαλέσει έξαρση των οδικών ατυχημάτων.

Advertisement
Advertisement

«Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται έξαρση των οδικών ατυχημάτων, η οποία οφείλεται στην απόσπαση της προσοχής του οδηγού, με κύρια αιτία τη χρήση κινητών συσκευών και των οθονών αφής. Οι οδικές υποδομές παραμένουν φυσικά ο ακρογωνιαίος λίθος της οδικής ασφάλειας, όμως η αύξηση των προστίμων από τη χρήση των κινητών τηλεφώνων με στόχο τη μηδενική χρήση είναι ένα σημείο που πρέπει να εστιάσουμε την νομοθεσία για την επίτευξη των νέων στόχων της ΕΕ για το 2030», ανέφερε ο ευρωβουλευτής Μίλτος Κύρκος, στην ομιλία του κατά τη 12η Διάσκεψη για την Οδική Ασφάλεια της Ένωσης των Ευρωπαϊκών Αυτοκινητοδρόμων (ASECAP).

Η εκδήλωση έλαβε χώρα πρόσφατα στο Ευρωκοινοβούλιο στις Βρυξέλλες, υπό την φιλοξενία του, με τη συμμετοχή του πρόεδρου της ASECAP, Βασίλη Χαλκιά, του γ.γ. Καλλίστρατου Διονέλλη, του αν. γενικού διευθυντή Κινητικότητας και Μεταφορών Μatthew Βaldwin και εκπροσώπων των ευρωπαϊκών φορέων οδικής ασφάλειας.

Advertisement
Advertisement

«Οι οδικές μεταφορές δεν αφορούν μόνο την οικονομία, την απασχόληση ή τη ρύπανση. Αφορούν κυρίως τις 25.000 ζωές που χάνονται κάθε χρόνο στους δρόμους της ΕΕ. Οι νέοι κανόνες που εγκρίναμε στην Επιτροπή Μεταφορών συμβάλουν στο στόχο μείωσης των ατυχημάτων με τη βελτίωση της διαφάνειας και της παρακολούθησης των διαδικασιών διαχείρισης της ασφάλειας των υποδομών, με τη θέσπιση αξιολογήσεων για ολόκληρο το δίκτυο, συμπεριλαμβανομένων συστηματικών και προορατικών διαδικασιών χαρτογράφησης των κινδύνων, με την επέκταση του πεδίου εφαρμογής πέραν του δικτύου ΔΕΔ-Μ και με τη θέσπιση γενικών απαιτήσεων επιδόσεων για τις οδικές σημάνσεις και τις οδικές σηματοδοτήσεις, ώστε να προβλεφθεί ευρεία χρήση συνδεδεμένων και αυτοματοποιημένων συστημάτων κινητικότητας στο εγγύς μέλλον», κατέληξε ο Έλληνας ευρωβουλευτής.

Η αλλαγές στην Οδηγία αποσκοπούν στην περαιτέρω μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων και των σοβαρών τραυματισμών στα οδικά δίκτυα της ΕΕ μέσω της βελτίωσης των επιδόσεων ασφάλειας των οδικών υποδομών.