Κινεζική επίθεση σε Ευρώπη και Ελλάδα με Δούρειο Ιππο
ΝΕΑΚινεζική επίθεση σε Ευρώπη και Ελλάδα με Δούρειο Ιππο
ΝΕΑΕτοιμοι να εξαπλωθούν ακόμα περισσότερο στο Ευρωπαϊκό… εμπορικό έδαφος οι Κινέζοι, έχοντας ως Δούρειο Ιππο τα αυτοκίνητα…
Μάλιστα, η κινεζική Nio, έχει συγκεκριμένο πλάνο για την επέκτασή της και στην πάντα δύσκολη ευρωπαϊκή αγορά.
WHAT CAR
Η Nio, έχει στην κινεζική αγορά τη φήμη κατασκευαστή πολυτελών αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Αυτή, την ακολουθεί και στην προσπάθειά της να επεκταθεί εμπορικά και στην Ευρώπη, όμως αυτό δεν είναι εύκολο να επιτευχθεί.
Οι Ευρωπαίοι, έχουν συγκεκριμένη κουλτούρα αναφορικά την αυτοκίνηση και με το τι θεωρούν πολυτέλεια σε ένα όχημα. Όσο και να έχουν βελτιωθεί οι Κινέζοι, τα δημιουργήματά τους δεν είναι ακόμα αποδεκτά ως τέτοια (σημ.: πολυτελή) από τους πρώτους.
Όμως, αυτό δεν φαίνεται να αποτελεί πρόβλημα για τα στελέχη της Nio. Για να επιτύχουν τον στόχο τους να αποκτήσουν μερίδιο αγοράς στη Γηραιά Ήπειρο επένδυσαν στην ίδρυση δύο νέων εταιρειών εντός του κινεζικού Ομίλου.
Αυτές έχουν τις ονομασίες Alps και Firefly, αντίστοιχα, και βασικός σκοπός τους θα είναι η εξέλιξη και δημιουργία νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τα οποία δεν θα έχουν πολυτελή χαρακτήρα αλλά θα είναι περισσότερο προσιτά για όσους θέλουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο αυτής της τεχνολογίας κίνησης.
Με αυτόν τον τρόπο, δηλαδή τη δημιουργία των δύο νέων εταιρειών, η Nio θα διατηρήσει τη φήμη της ως κατασκευαστή πολυτελών αυτοκίνητων. Ο Ουίλιαμ Λι, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε σχετικά: «Στην Ευρώπη, υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση για μικρότερων διαστάσεων οχήματα (απ’ ό,τι στην Κίνα)».
Ο Λίχονγκ Κιν, Πρόεδρος της Nio, τόνισε: «Η ποσοστιαία αναλογία για το κόστος των μπαταριών στα μικρότερα αυτοκίνητα είναι μεγαλύτερη από αυτή σε άλλα. Όμως, αυτό είναι μια παγκόσμια πρόκληση και δεν αφορά μόνο στη Nio».
To ανώτατο στέλεχος τής κινεζικής εταιρείας δήλωσε, επίσης, ότι οι Alps και Firefly θα αρχίζουν να δραστηριοποιούνται εμπορικά εντός της επόμενης χρονιάς και ότι τα μοντέλα τους θα έχουν τη δυνατότητα αλλαγής της αποφορτισμένης μπαταρίας τους με άλλη πλήρως φορτισμένη, σε διάστημα πέντε λεπτών της ώρας, στους αντίστοιχους σταθμούς που θα δημιουργηθούν γι’ αυτόν τον σκοπό.
Τέλος, ο Ουίλιαμ Λι ανακοίνωσε ότι το κόστος παραγωγής των συσσωρευτών που θα χρησιμοποιούνται στα μοντέλα των δύο νέων εταιρειών θα είναι μικρότερο απ’ ό,τι τώρα, χάρη στη χρήση νέων κελιών που θα εμπεριέχονται σε αυτούς.
Όπως είπε, αυτά θα κάνουν τα καινούργια αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιο προσιτά στην απόκτησή τους αλλά και πιο αποδοτικά αναφορικά με την παρεχόμενη αυτονομία κίνησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Nio: Αντικατάσταση μπαταρίας σε 3 λεπτά πλέον
Audi vs Nio: Σημειώσατε 1
Με το Nio ET7 πας και για camping (+video)