Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Κι όμως! Η VW ετοίμαζε διάδοχο του Phaeton

Ελλάδα 3:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Κι όμως! Η VW ετοίμαζε διάδοχο του Phaeton

ΝΕΑ

Κι όμως! Η VW ετοίμαζε διάδοχο του Phaeton

ΝΕΑ

Από το 2002 η VW προσπαθούσε με το Phaeton να κάνει αισθητή την παρουσία της στην κατηγορία των premium sedan και παρά το γεγονός πως το αποτέλεσμα «στο ταμείο» δεν ήταν το αναμενόμενο, η Γερμανική εταιρεία ετοίμαζε και διάδοχο (D2).

Advertisement
Advertisement

Εν τέλει, η VW πήρε την απόφαση να καταργήσει το μοντέλο το 2016 και ας είχαν έτοιμο τον αντικαταστάτη που σήμερα ίσως να είχε και άλλη τύχη.

Από το 2002 έως το 2016, οι τέσσερις συνολικά εκδοχές του μοντέλου διατέθηκαν για όσους ήθελαν την αντίφαση της απόλυτης πολυτέλειας, από μια κατά βάση μαζική μάρκα. Η καλύτερη χρονιά του μοντέλου με γνώμονα τις πωλήσεις ήταν το 2005, όταν «έγραψε» 3.211 μονάδες παγκοσμίως.

Advertisement
Advertisement

Από το διάστημα 2002 έως το 2016, μόνο σε πέντε χρονιές οι πωλήσεις ξεπέρασαν τις 2.000, ενώ στη φάση της αποχώρησής του, το τελευταίο έτος της διάθεσής του δηλαδή, πουλήθηκαν μόλις 141. Αξίζει να το θυμόμαστε ως ένα από τα «στοιχήματα» της VW που δεν τις βγήκαν μέσα στα χρόνια, ενώ είχε και «περίεργη» γκάμα κινητήρων, με κορυφαία επιλογή τον W12 βενζινοκινητήρα (και αντίστοιχα, τον V10 TDI).

Φέτος, που το μοντέλο θα έκλεινε τα 20 χρόνια του, η VW έδωσε στη δημοσιότητα εικόνες από την έκδοση D2 που δεν κυκλοφόρησε ποτέ παρότι ήταν έτοιμο για παραγωγή. Το ΔΣ της εταιρείας αποφάσισε το «κόψιμο» της διάθεσής του στις αγορές  παρά το γεγονός ότι μπορεί να σημείωνε εμπορική επιτυχία. Σίγουρα πάντως, έτσι όπως έχουν εξελιχτεί οι κατηγορίες των αυτοκινήτων σήμερα, το Phaeton μπορεί και να είχε καλύτερη τύχη, ίσως και με μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή που θα του έδινε τα απαραίτητα εχέγγυα για την παρουσία του στις αγορές παγκοσμίως.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
VW και Europcar προωθούν την αυτόνομη οδήγηση
VW T-Roc: Μαγνήτης το… κορμί του!
Δοκιμή: VW ID.5