Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(2) {
  [565284]=>
  object(WP_Post)#7155 (24) {
    ["ID"]=>
    int(565284)
    ["post_author"]=>
    string(2) "58"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-06-21 11:26:40"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-06-21 08:26:40"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(27) "230621112640_vwtiguan-scoop"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(27) "230621112640_vwtiguan-scoop"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-06-21 11:26:40"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-06-21 08:26:40"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(565279)
    ["guid"]=>
    string(82) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/06/230621112640_vwtiguan-scoop.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
  [565286]=>
  object(WP_Post)#7110 (24) {
    ["ID"]=>
    int(565286)
    ["post_author"]=>
    string(2) "58"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-06-21 11:38:43"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-06-21 08:38:43"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(28) "230621113843_vwtiguan-scoop2"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(28) "230621113843_vwtiguan-scoop2"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-06-21 11:38:43"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-06-21 08:38:43"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(565279)
    ["guid"]=>
    string(83) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/06/230621113843_vwtiguan-scoop2.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
}
    

ΝΕΑ

Κάπως έτσι θα είναι το νέο VW Tiguan

  • newsautoteam

Η ώρα της έλευσης, για τη νέα γενιά του δημοφιλούς SUV, πλησιάζει και μέχρι να φύγει το καμουφλάζ…

Οι πληροφορίες από το Βόλφσμπουργκ φτάνουν με το σταγονόμετρο. Και μέχρι τα επίσημα αποκαλυπτήρια της νέας γενιάς του Tiguan, οι ψηφιακές απεικονίσεις και οι scoop εικόνες, θα προσπαθούν να μας δώσουν μια ερμηνεία για την τελική ταυτότητα του μοντέλου.

Πρωτότυπα του ολοκαίνουργιου VW Tiguan έχουν εντοπιστεί από πέρυσι και από την όψη του, το συμπαγές crossover, που τοποθετείται ανάμεσα στο T-Roc και το κορυφαίο Touareg

Η Volkswagen είχε τη διάθεση να αποκαλύψει κάποιες πληροφορίες για το cockpit του επόμενου Tiguan, την περασμένη εβδομάδα, όπου μια από τις μεγαλύτερες καινοτομίες είναι η εισαγωγή μιας μεγαλύτερης οθόνης infotainment.

Έχει σχεδίαση σαν ταμπλέτα και κάθεται δίπλα στο φρέσκο ​​ψηφιακό ταμπλό οργάνων, που ήταν όμορφα ενσωματωμένο στο ταμπλό. Αν και παρόμοιο με το τρέχον, το τιμόνι θα είναι ολοκαίνουργιο, με έναν μοχλό αλλαγής ταχυτήτων τοποθετημένο στην κολόνα.

Αυτή η κίνηση απελευθέρωσε περισσότερο χώρο στην κεντρική κονσόλα, η οποία τώρα φαίνεται πιο μινιμαλιστική και φιλοξενεί έναν περιστροφικό επιλογέα για τον έλεγχο της οθόνης infotainment διαγώνιο 15 ιντσών. Οι μικρότερες εκδόσεις του αυτοκινήτου αναμένεται να διαθέτουν οθόνη 12,9 ιντσών.

Το Tiguan της Ευρώπης 2024 βασίζεται σε μια αναβαθμισμένη έκδοση του MQB πλατφόρμας EVO, που θα του δώσει πρόσβαση σε πολυάριθμα κινητήρια σύνολα.

Το μοντέλο θα πρέπει να υιοθετείι τους βενζινοκινητήρες 1,5 και 2,0 λίτρων, σε συνδυασμό με ένα ζευγάρι plug-in υβριδικών.

Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται το Tiguan R, το οποίο θα είναι η πιο σπορ και η πιο δυνατή έκδοση του crossover. Η ισχύς του diesel αποτελεί εγγύηση, μέχρι νεοτέρας, καθώς ο γνωστός TDI των 2,0 λίτρων θα παραμείνει στην παραγωγή, για μερικά ακόμη χρόνια. Όλοι οι κινητήρες, θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, καθώς οι Γερμανοί έχουν ανακοινώσει ότι σταματούν την παραγωγή μηχανικών κιβωτίων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο VW Tiguan
Συγκριτική δοκιμή: Nissan Qashqai 1.3 DiG-T 140 PS vs VW Tiguan 1.5 TSI 150 PS
VW: Θυσιάζει το Arteon, για την αύξηση πωλήσεων-κερδών

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ