Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ιστορική εξέλιξη για το Μετρό Θεσσαλονίκης!

Ελλάδα 7:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ιστορική εξέλιξη για το Μετρό Θεσσαλονίκης!

ΝΕΑ

Ιστορική εξέλιξη για το Μετρό Θεσσαλονίκης!

ΝΕΑ

Οι λαμαρίνες των εργοταξίων αποτελούν παρελθόν και οι οδοί Εγνατία και Βενιζέλου αποδίδονται πλήρως στους πολίτες.

Advertisement
Advertisement

Δεκαοκτώ χρόνια μετά την έναρξη των εργασιών, για την κατασκευή του Μετρό της Θεσσαλονίκης απελευθερώνεται ο χώρος του εργοταξίου στις οδούς Εγνατία και Βενιζέλου.

Οι λαμαρίνες που οριοθετούσαν το εργοτάξιο και τον χώρο στο οποίο μπορούσαν να κινούνται πεζοί και τροχοφόρα έχουν απομακρυνθεί και ο δρόμος επανέρχεται στην πρότερη κατάσταση, με τρεις λωρίδες ανά κατεύθυνση στην Εγνατία και τρεις λωρίδες σε όλο το μήκος της Βενιζέλου.

Κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων όλη η πόλη ταλαιπωρήθηκε, όμως ιδιαίτερα επλήγη ο εμπορικός και επιχειρηματικός κόσμος που δραστηριοποιούνταν στις περιοχές από τις οποίες περνά ο άξονας του Μετρό. «Ο κόσμος αυτός καταστράφηκε. Από την έναρξη της κατασκευής του έργου το 2006, από τα πρώτα χρόνια, η κατάσταση ήταν τραγική και η εμπορική κίνηση έφτασε στο 20% των προηγούμενων χρόνων», επισημαίνει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Παντελής Φιλιππίδης.

Advertisement
Advertisement

«Όταν η λαμαρίνα ήταν στο ένα μέτρο από τα καταστήματα, ποιος θα περνούσε από εκεί; Θα πήγαινε οπουδήποτε αλλού και τελικά δεν θα ερχόταν σε αυτά τα καταστήματα. Εμείς από την αρχή εντοπίσαμε τα προβλήματα αυτά, φωνάζαμε, είχαν γίνει διαμαρτυρίες, είχαν έρθει Yπουργοί. Πολλοί πήγαν στα δικαστήρια αλλά δεν δικαιώθηκαν. Απλώς καταστράφηκαν. Κανείς δεν αναρωτήθηκε ποτέ τι έγιναν αυτοί οι άνθρωποι που τους κατέστρεψε ένα μεγάλο έργο το οποίο ζητούσε η πόλη. Αυτοί δυστυχώς την πληρώσανε με τη δουλειά τους, αυτή είναι η αλήθεια», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Χ. Σταϊκούρας: «Ολοκληρώνεται η ταλαιπωρία των πολιτών»

Advertisement

«Είναι γεγονός ότι η υλοποίηση ενός εμβληματικού έργου για την πόλη της Θεσσαλονίκης, αυτού του μετρό, επέφερε επί μακρόν και ταλαιπωρία και καχυποψία. Καχυποψία στην κοινωνία και ταλαιπωρία στους πολίτες γιατί πολλές φορές τα έργα συνοδεύονται από αποκλεισμούς δρόμων οι οποίοι πρέπει να γίνουν για να υλοποιηθούν. Νομίζω ότι σήμερα με ρεαλιστική αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση μπορούμε να πούμε ότι ολοκληρώνεται αυτή η πολύχρονη ταλαιπωρία των πολιτών και υλοποιείται και παραδίδεται στους πολίτες ένα έργο», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας και συνέχισε:

«Απελευθερώνονται δρόμοι και επιστρέφουν στους πολίτες και μάλιστα όπως πληροφορήθηκα ο συγκεκριμένος δρόμος μετά από δεκαεπτά έτη. Δεκαεπτά έτη ταλαιπωρίας και αναμονής. Συνεπώς μαζί με τον ιδιωτικό τομέα ο οποίος έχει ανεβάσει σημαντικά ταχύτητες δεσμευόμαστε – όπως το έχει πει και εργάζεται αόκνως ο κύριος υφυπουργός (Νίκος Ταχιάος) – ότι τον Νοέμβριο του 2024 θα λειτουργήσει το Μετρό στη Θεσσαλονίκη. Και παράλληλα εργαζόμαστε για την επέκτασή του προς την Καλαμαριά, τους αμέσως επόμενους μήνες, αλλά και για την ακόμα μεγαλύτερη επέκτασή του, μέσα από έναν σχεδιασμό και μελέτες προς τη βορειοδυτική Θεσσαλονίκη. Νομίζω ότι με σκληρή δουλειά, με σχέδιο και μεθοδικότητα καλύπτουμε κενά προς τους δημότες και τους πολίτες της Θεσσαλονίκης που είχαμε επί χρόνια και το Μετρό θα λειτουργήσει τον Νοέμβριο του 2024».

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έρχονται νέες γραμμές και σταθμοί στο Μετρό της Αθήνας
Ξεκινάει η «Αθηνά» να σκάψει όλη την Αθήνα (+video)
Από Ίλιον στην Ομόνοια σε μόλις 20 λεπτά!