Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Είσαι ό,τι υποδηλώνει το σήμα σου

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Τρία από τα χαρακτηριστικά εμβλήματα της αυτοκινητοβιομηχανίας, μας αποκαλύπτονται. Πως και γιατί προέκυψαν. Η σύντομη ιστορία πίσω από αυτά.

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ

Πρώτη από όλους η γαλανόλευκη προπέλα της BMW. Η εταιρεία Bayerische Motoren Werke ή αλλιώς γνωστή παγκοσμίως σε όλους BMW, πριν ξεκινήσει την παραγωγή πολυτελών αυτοκινήτων, κατασκεύαζε κινητήρες στρατιωτικών αεροπλάνων. Επομένως, είναι απολύτως λογικό πως το σήμα της εταιρείας δεν θα μπορούσε να είναι άλλο παρά ένας έλικας αεροπλάνου σε κίνηση. Όσο για τα χρώματα, αποτελούν τη σημαία της βαυαρικής πόλης, όπου στεγάζεται το εργοστάσιο.

bmw-logo-640

Ακολουθεί με τιμή το γαλλικό λοχιόσημο της Citroen. Χωρίς περιττές περιστροφές, ο Γάλλος Antre Citroen, συλλαμβάνει την ιδέα του διπλού «γωνιακού» γραναζιού, που δεν φεύγει από την θέση του και δεν χρονοτριβεί να την κατοχυρώσει με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Το 1919, στο πρώτο του αυτοκίνητο χρησιμοποιεί σαν σήμα τη συγκεκριμένη ανακάλυψή. Τα χαρακτηριστικά διπλά βέλη, υποδηλώνουν την υψηλή τεχνολογία αλλά και τη δυναμική των οχημάτων της γαλλικής φίρμας.

Opel logo-640

Συνεχίζουμε με την Opel, την εταιρία που ίδρυσε ο Adam Opel και ναι η οποία στην αρχή κατασκεύαζε ραπτομηχανές παρακαλώ… Κατόπιν, η εταιρία προχώρησε στην κατασκευή αυτοκινήτων προκηρύσσοντας μάλιστα διαγωνισμό για την επικείμενη ονομασία τους. Μετά από 1,5 εκατομμύριο προτάσεις, επιλέχθηκε η ονομασία Opel Blitz (η οποία σημαίνει και αποτυπώνει τον κεραυνό). Ο κύκλος που πλαισιώνει τον κεραυνό συμβολίζει την ταχύτητα. Να σημειωθεί εδώ πως, πριν καταλήξουν στην επιλογή του κεραυνού, είχαν τοποθετήσει ένα φτερωτό αερόπλοιο (Zeppelin) στη θέση του. Τι μαθαίνει κανείς…

Δημοφιλή στο Protothema.gr