Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ισχυρότερο και πιο οικονομικό το υβριδικό Mitsubishi Outlander

Ελλάδα 22:48
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ισχυρότερο και πιο οικονομικό το υβριδικό Mitsubishi Outlander

ΝΕΑ

Ισχυρότερο και πιο οικονομικό το υβριδικό Mitsubishi Outlander

ΝΕΑ

Ισχυρότερο και ακόμη πιο αποδοτικό σε όλες τις συνθήκες παρουσιάζεται το ανανεωμένο Outlander PHEV, με τις αλλαγές των Ιαπώνων να αφορούν κυρίως τον τεχνολογικό τομέα του SUV της Mitsubishi με νέο κινητήρα και βλετιώσεις σε πολλά άλλα σημεία. ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΞΥΔΗ

Advertisement
Advertisement

Συγκεκριμένα ο δίλιτρος 16βάλβιδος κινητήρας έδωσε την θέση του σε ένα νέο μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 2,4 λίτρων με την μέγιστη ιπποδύναμη να ανεβαίνει παράλληλα από τους 121 στους 135 ίππους. Χάρη στο σύστημα μεταβαλλόμενου χρονισμού MIVEC, το μοτέρ μπορεί να εξοικονομεί ακόμη περισσότερη βενζίνη ανάλογα με τις συνθήκες καθώς μπορεί να αλλάζει μεταξύ του κύκλου Otto και του Atkinson, όποτε οι συνθήκες το απαιτούν. Αντίστοιχη βετλίωση βλέπουμε και στην ροπή που ανέρχεται πλέον στα 21,5 κιλά έναντι 19,4 του παρήγαγε ο προηγούμενος δίλιτρος κινητήρας.

Αναβάθμιση βλέπουμε στο σύστημα ηλεκτροκίνησης του Outlander PHEV με τον πίσω ηλεκτρικό κινητήρα να παρουσιάζεται ισχυρότερος, στους 95 ίππους. Μεγαλύτερη είναι και η χωρητικότητα της συστοιχίας των μπαταριών που ανέρχεται πλέον στα 13,8kWh, χάρη στις νέες κυψέλες που φέρει. Αυξημένη παρουσιάζεται και η τελική ταχύτητα του Outlander όταν λειτουργεί μόνο με ρεύμα, η οποία ανέρχεται πλέον στα 135 χλμ./ώρα έναντι 125 χλμ./ώρα που βρισκόταν πριν. Η τελική ταχύτητα και με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης σε λειτουργία ανέρχεται στα 170 χλμ./ώρα.

mubishi-outlander-phev-640

Advertisement
Advertisement

Βελτίωση έχουμε και στον τομέα των επιδόσεων με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται πλέον 0,5 δευτερόλεπτα ταχύτερα στα 10,5 δεύτερα, ενώ ανάλογη βελτίωση αναφέρει η Mitsubishi και στις ρεπρίζ με τα 80-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνονται πλέον σε 3,7 δευτερόλεπτα, ήτοι 0,6 δευτερόλεπτα ταχύτερα σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Σύμφωνα με τις νέες μετρήσεις WLTP η Mitsubishi ανακοινώνει παράλληλα αυτονομία 45 χλμ. μόνο με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα και μέση κατανάλωση μόλις δύο λίτρα/100 χλμ.

Παράλληλα η εταιρία αναθεώρησε τις αναρτήσεις του Outlander PHEV για υψηλότερα επίπεδα άνεσης με χαμηλές και μέσες ταχύτητες κίνησης, χωρίς να επηρεάζεται η συμπεριφορά του SUV στις υψηλότερες ταχύτητες, αλλά και ένα νέο πρόγραμμα “Sport” για την διαχείριση του κινητήρα που δίνει πιο άμεση απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού αλλά και περισσότερη πρόσφυση μέσω του Super All-Wheel Control, το οποίο ελέγχεται από νέο χειριστήριο.

Advertisement

Οι αλλαγές στα μηχανικά μέρη του Outlander PHEV δεν σταματούν εδώ καθώς αναθεωρημένη παρουσιάζεται και η κρεμαγιέρα με νέο set up για την ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού, για καλύτερη αίσθηση και έλεγχο. Παράλληλα μεγαλύτερης διαμέτρου είναι και τα εμπρός δισκόφρενα λόγω και της συνολικά αυξημένης ισχύος.

Το ανανεωμένο SUV της Mitsubishi έγινε παράλληλα πιο ήσυχο λόγω του νέου κινητήρα αλλά και του νέου τρόπου που συναρμολογείται το αμάξωμά του, ενώ ανασχεδιασμένα παρουσιάζονται και τα εμπρός καθίσματα, ενώ και οι πίσω επωφελούνται από τις αλλαγές καθώς έχουν πλέον τους δικούς τους ξεχωριστούς αεραγωγούς.

Advertisement

Εξωτερικά οι σχεδιαστικές αλλαγές είναι περιορισμένες και εντοπίζονται στην ανασχεδιασμένη εμπρός γρίλια,στους ελαφρώς αλλαγμένους προφυλακτήρες, στην ευδιάκριτη αεροτομή της πίσω πόρτας και στις νέες ζάντες διαμέτρου 18 ιντσών.