Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Είναι τα SUV πραγματικά σπορ; Η Hyundai έχει άλλη άποψη

Ελλάδα 23:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Είναι τα SUV πραγματικά σπορ; Η Hyundai έχει άλλη άποψη

ΝΕΑ

Είναι τα SUV πραγματικά σπορ; Η Hyundai έχει άλλη άποψη

ΝΕΑ

Ανάμεσα σε ένα… κουτί με ρόδες και ένα off-roader, που προσπαθεί να «γίνει κουπέ», υπάρχει μια λεπτή διαχωριστική γραμμή.

Advertisement
Advertisement

Η Hyundai προκάλεσε τους σχεδιαστές της να αφαιρέσουν όλες τις σπορ σχεδιαστικές πινελιές από το Santa Fe, σε μια προσπάθεια να κάνουν τη φιλοσοφία «boxy» και πάλι επίκαιρη.

Τα crossover και τα SUV μπορεί να είναι πολλά. Ευρύχωρα, βολικά, ακόμη και ισχυρά. Αλλά μπορούν ποτέ να είναι πραγματικά σπορ; Ο αρχισχεδιαστής της Hyundai, Νίκολα Ντάνζα, δεν πιστεύει ότι τα SUV της εταιρείας του είναι πραγματικά σπορ και γι’ αυτό εργάζεται για να αφαιρέσει αυτή τη σχεδιαστική γλώσσα, από τα όχι και τόσο… αθλητικά οχήματα της γκάμας.

«Σε αυτό το τμήμα συνειδητοποιήσαμε ότι όλα τα αυτοκίνητα έτειναν να φαίνονται ίδια», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ντάνζα, διερωτώμενος: «Πόσο μπορείς να φουσκώσεις ένα τέτοιο αμάξωμα, για να προσποιηθείς ότι είσαι σπορ;».

Advertisement
Advertisement

Η πρόκληση Santa Fe

Περίπου ένα μήνα, μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της πέμπτης γενιάς του Santa Fe, ο αρχισχεδιαστής της Hyundai, αποκάλυψε ότι το πληθωρικό SUV, ήταν μια πραγματική πρόκληση για την πρόθεσή του να… επιστρέψει στις ρίζες της κατηγορίας.

Advertisement

«Θέλαμε να αναγκάσουμε τους σχεδιαστές μας να σκεφτούν, τι πραγματικά χρειάζεται το αυτοκίνητο. Θέλαμε, κυρίως, να λανσάρουμε ένα αντισυμβατικό design. Ήταν κάπως σαν ένας τρόπος του Giugiaro να σχεδιάζει αυτοκίνητα από τη δεκαετία του 1970. Ως πρόκληση στη διοίκηση μας, τους δείξαμε το πρώτο μοντέλο αυτού του αυτοκινήτου με τετράγωνους τροχούς. Είναι ένα κουτί, οπότε ας τα κάνουμε όλα κουτιά. Στην πραγματικότητα, ήταν ένα από τα πιο διασκεδαστικά έργα που έχω δουλέψει».

Μάλιστα, ο Ντάνζα δεν δίστασε να παραδεχθεί ότι η ομάδα του επηρεάστηκε από τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Jeep, για να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στους χώρους και την άνεση των επιβατών.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Του έριξαν πρόστιμο γιατί έτρεχε με 696 χιλιόμετρα με Astra
Δοκιμή: MG ZS 1.5 VT-i (+video)
To Ford Ranger είναι το πρώτο plug-in υβριδικό «αγροτικό»