Ιδού το supercar της Mazda
ΝΕΑΙδού το supercar της Mazda
ΝΕΑΤα περισσότερα πισωκίνητα σπορ αυτοκίνητα με τον κινητήρα στο κέντρο κατασκευάζονται στην Ευρώπη και ονομάζονται supercars. Τα ιταλικά και τα γερμανικά σύρουν το χορό, καθιστώντας τα πραγματικά εξωτικά. Η Mazda τι λέει για όλα αυτά;
Θα ήθελα να τονίσω πως υπάρχουν βέβαια και οι ανάλογες εξαιρέσεις από αυτό το ευρωπαϊκό κατεστημένο όπως είναι για παράδειγμα τα Pontiac Fiero και Chevy Corvette C8. Και τα δύο αμερικάνικα υπέρ-αυτοκίνητα είναι αρκετά δημοφιλή, το καθένα στην εποχή του. Υπήρχαν επίσης και ιαπωνικά σπορ αυτοκίνητα με κινητήρα στο κέντρο, αλλά αυτά έχουν ήδη γραφτεί στην ιστορία, με εξαίρεση το Honda / Acura NSX.
WHAT CAR
Αλλά τι θα συμβεί άραγε αν η Mazda αποφάσιζε να φτιάξει το δικό της supercar με τον κινητήρα στο κέντρο και την κίνηση στους πίσω τροχούς; Με τι θα έμοιαζε; Ευτυχώς, ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Joseph Robinson μας εξέπληξε με την ιδέα του, προσδίδοντας τη δική του εκδοχή για το supercar της Mazda, το οποίο δημοσίευσε ο ίδιος.
Συνδυάζοντας τη φιλοσοφία προσέγγισης της Mazda με το δυναμικό στυλ και την εταιρική ταυτότητα, ο Robinson κατάφερε να δημιουργήσει ένα ιαπωνικό supercar που αντιπροσωπεύει την ιαπωνική σχεδιαστική κληρονομιά της μάρκας. Μία ματιά στο ρύγχος και θα κατανοήσετε την ομοιότητά του με ένα κοινό Mazda, συμπεριλαμβανομένων των έντονων καμπυλών που διατρέχουν όλο το αμάξωμα. Ο Robinson πρόσθεσε επίσης ότι το πρωτότυπο Mazda supercar θα είχε ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Ένας περιστροφικός κινητήρας Renesis θα αποτελούσε την βάση, υποβοηθούμενο από έναν ηλεκτροκινητήρα. Μην στηρίζετε όμως τις ελπίδες σας στην αναβίωση του περιστροφικού κινητήρα. Το μέλλον του στη Mazda είναι ακόμη άγνωστο και αβέβαιο σε αυτό το σημείο και, φυσικά, αυτό που βλέπουμε εδώ είναι μόνο μια απόδοση της φαντασίας κάποιου τολμηρού τύπου. Αλλά ποιος ξέρει; Ίσως θα δούμε αργά ή γρήγορα ένα supercar από τη Mazda με τον κινητήρα στο κέντρο.