Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Toyota κάνει ξεκαθάρισμα στη γκάμα της

Ελλάδα 22:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Toyota κάνει ξεκαθάρισμα στη γκάμα της

ΝΕΑ

Η Toyota κάνει ξεκαθάρισμα στη γκάμα της

ΝΕΑ

Η γκάμα της Toyota στις Ηνωμένες Πολιτείες θα μπορούσε να συρρικνωθεί στο μέλλον καθώς η εταιρεία αποφασίζει να σταματήσει προϊόντα που δεν πουλούν αρκετά. Όπως η General Motors αποζημιώνει κάποιους από τους υπαλλήλους της, έτσι και με την Toyota πρόκειται για ένα σημάδι ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες προβλέπουν ότι η άνοδος της αγοράς θα εξασθενήσει στο μέλλον.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ

«Προσπαθούμε να δούμε προσεκτικά όλες τις κατηγορίες που συμμετέχουμε προκειμένου να εξασφαλίσουμε ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί σε κερδοφόρα τμήματα της αγοράς, ενώ τα προϊόντα που πωλούμε απαιτείται να έχουν στρατηγική αξία» δήλωσε ο Jim Lentz, CEO της Toyota North America. Ανέφερε επίσης ότι η αυτοκινητοβιομηχανία δεν σκέφτεται να ανταγωνίζεται σε κατηγορίες όπως είναι τα coupe και convertible.

Η δήλωση του Lentz μπορεί να είναι κακή είδηση για τα φημολογούμενα σχέδια αναγέννησης των MR2 και Celica. Πολλές αναφορές υπονοούσαν ότι η Toyota θα φέρει πίσω το MR2 και οι τελευταίες πληροφορίες πρότειναν ότι θα είχε ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ο Matt Harrison, αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της Toyota, δήλωσε ότι το μοντέλο βρίσκεται ακόμη σε “στάδιο συζήτησης”, αλλά θα ήταν “μια ευνοϊκή προσθήκη στο πρόγραμμα προϊόντων”.

Advertisement
Advertisement

Η νέα Celica δεν φάνηκε να προχωρεί μέχρι στιγμής στον κύκλο εξέλιξης. Ακούσαμε μόνο τους εργαζόμενους της Toyota να εκφράζουν την επιθυμία να κατασκευάσουν κάτι τέτοιο. “Θέλουμε να έχουμε την Celica πίσω, θέλουμε να έχουμε το MR2 πίσω”, δήλωσε πρόσφατα ο Supra Assistant Chief Engineer Masayuki Kai. “Τώρα που έχουμε φέρει την Supra πίσω, αυτό που θα ακολουθήσει εξαρτάται από τις ανάγκες της αγοράς.”

Το Toyota GT86 της επόμενης γενιάς υποτίθεται ότι θα κάνει το ντεμπούτο του το 2021. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2,4 λίτρων είναι αυτός που δίνει ζωή και στο Subaru Ascent το οποίο παράγει 260 ίππους. Η Subaru θα παράγει το αυτοκίνητο στο εργοστάσιο της Gunma, εκτός από την κατασκευή του τελευταίου BRZ εκεί.