Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οι ιδιοκτήτες της Range Rover φέρνουν το αυτοκίνητο των 10.000 ευρώ

Ελλάδα 0:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οι ιδιοκτήτες της Range Rover φέρνουν το αυτοκίνητο των 10.000 ευρώ

ΝΕΑ

Οι ιδιοκτήτες της Range Rover φέρνουν το αυτοκίνητο των 10.000 ευρώ

ΝΕΑ

Τα μικρά και φθηνά ηλεκτρικά είναι ο νέος στόχος των εταιριών. Και φαίνεται ότι δεν είμαστε πολύ μακριά από το να τον επιτύχουν..

Advertisement
Advertisement

Η ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε με δυναμικό τρόπο και αρκετή υποστήριξη από τις κυβερνήσεις, έχοντας όμως ένα βασικό μειονέκτημα. Αφορούσε κυρίως μεγάλα και ακριβά αυτοκίνητα.

Κάτι μάλλον αναμενόμενο, μιας και μέσα από αυτές τις κατηγορίες είναι προφανές ότι είναι πιο εύκολο για τις εταιρίες να έχουν κάποιο κέρδος από τη νέα και ακριβή τεχνολογία.

Όμως καθώς περνά ο καιρός αρχίζει να γίνεται πιο έντονη η ανάγκη για μικρά και προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Κάτι που ήδη έχει γίνει αντιληπτό στην Ευρώπη με το Dacia Sprint να είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα. Αλλά και το γκρουπ VW να ετοιμάζει τα νέα μικρά ηλεκτρικά του μοντέλα για το 2025 το αργότερο.

Advertisement
Advertisement

Σε άλλες αγορές πάντως, εκτός Ευρώπης, έχουν αρχίσει να εμφανίζονται τέτοιου τύπου αυτοκίνητα, κάτω και από το ψυχολογικό όριο των 10.000 ευρώ.

Μία τέτοια προσπάθεια, και μάλιστα αξιόλογη όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες, είναι το Tata Tiago.ev, ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.

Advertisement

Σημειώστε πως η TATA είναι ο αυτοκινητικός -και όχι μόνο- κολοσσός που έχει εξαγοράσει και την Jaguar Land Rover από την Ford το 2008 εναντι σχεδόν 2,23 δισ, δολλαρίων…   

Το μικρό, φθηνό ηλεκτρικό αρχικά θα πωλείται στην τοπική αγορά, την Ινδία, ενώ ετοιμάζεται και για την Ευρωπαϊκή αγορά…

Advertisement

Η μπαταρία που χρησιμοποιεί το μικρό Tiago.ev είναι μόλις 19,2 kWh αν και η αυτονομία του είναι αξιοπρεπέστατη, στα 255 χιλιόμετρα.

Υπάρχει πάντως έκδοση με μπαταρία στις 24 kWh ενώ ο on-board φορτιστής είναι στα 3,3 ή στα 7,2 kW. Με αυτή την μπαταρία η αυτονομία φθάνει τα 315 χιλιόμετρα.

Advertisement

Ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους εμπρός τροχούς και αποδίδει 75 ίππους και 114 Nm ροπής. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η Tata ανακοινώνει μόνο το 0-60 χλμ/ώρα, που επιτυγχάνεται σε 5,7 δευτερόλεπτα.

Αναμφίβολα η TATA  δείχνει ξεκάθαρα ότι τα ηλεκτρικά μπορούν να γίνουν πολύ πιο προσιτά…

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ο όμιλος Tata δεν αξίζει τίποτα χωρίς την JLR!
Η Tata θα παράγει τους δικούς της ημιαγωγούς και μπαταρίες
Η Tata αποκλείει την πώληση της Jaguar Land Rover