Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Η Schnitzer βελτιώνει την Supra στα 400 άλογα

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr)

Μία παγκόσμια πρώτη παρουσίασε ο Γερμανικός βελτιωτικός οίκος AC Schnitzer. Η εταιρία ξεκίνησε να αυξάνει την ιπποδύναμη και να αλλάζει την εμφάνιση στην Toyota GR Supra.

 

Στην AC Schnitzer πάνω από όλα αγαπούν τα αυτοκίνητα. Βλέπουν μακριά και όπως είναι φυσικό είναι διπλά ικανοποιημένοι από τη συνεργασία μεταξύ της BMW και της Toyota. Βλέπετε η νέα Toyota GR Supra είναι ένα εξαιρετικό σπορ αυτοκίνητο και από την άλλη πλευρά η τεχνολογία BMW, που είναι ενσωματωμένη σε αυτήν, της ανοίγει ένα νέο πεδίο.


Κατά την ανάπτυξη των μετατροπών της σειράς, η εταιρία έχει παραμείνει απολύτως πιστή στην αρχή της: «Beyond the standard» (Πάνω από το βασικό) κάτι, που σημαίνει ότι όλα τα προϊόντα της AC Schnitzer είναι εξατομικευμένα, δοκιμασμένα σε αγώνες, απολύτως κατάλληλα για καθημερινή χρήση και υψηλής ποιότητας.
Για την Toyota GR Supra με κινητήρα 3.0 λίτρων, για παράδειγμα, ανέπτυξαν μια αναβάθμιση της απόδοσης που αυξάνει την τυπική απόδοση από 340 σε 400 ίππους. Η μέγιστη ροπή αυξάνεται παράλληλα κατά 100 Nm (από 500 σε 600). Όπως συμβαίνει συνήθως με την AC Schnitzer, κάθε αναβάθμιση επιδόσεων, συνοδεύεται από εγγύηση έως και 36 μήνες.


Μετά τον κινητήρα στην AC Schnitzer βελτιστοποιούν τον ήχο και την εμφάνιση του πίσω μέρους της Toyota GR Supra με την sportive εξάτμιση. Δοκιμασμένο ώστε να πληροί τις προδιαγραφές WLTP, προσφέρει ηχητικό ήχο και σπορ εμφάνιση χάρη σε δύο τελικά εξάτμισης από ανθρακόνημα ή μαύρο ανοδιωμένο ανοξείδωτο χάλυβα.
Το πίσω μέρος γίνεται ακόμη σπορτίβ με την πίσω αεροτομή, η οποία αυξάνει τη πίεση στον πίσω άξονα και δίνει στο πίσω μέρος μια πιο επιθετική εμφάνιση. Εμπρός ο προφυλακτήρας γίνεται μεγαλύτερος χάρη στο σπόιλερ (από ASA Acrylnitril-Styrol-Acrylester) που εξασφαλίζει ακόμα καλύτερες τιμές καθοδικής δύναμης και δίνει στο αμάξωμα της Toyota GR Supra ακόμη πιο στρογγυλεμένη εμφάνιση.


Η ευελιξία και η δυναμική οδήγηση εξασφαλίζεται με μια ανάρτηση RS coilover, η οποία είναι πλήρως ρυθμιζόμενη. Σε συνδυασμό με την ταυτόχρονη πτώση του κέντρου βάρους του οχήματος μειώνει το ύψος κατά 25 mm και κάνει την GR Supra κατάλληλη για καθημερινή χρήση, όπως και για την πίστα.

Διαβάστε επίσης:

Η πρώτη Toyota GR Supra βγήκε από το εργοστάσιο της Magna Steyr

Toyota GR Supra: Sold out το 2019, χιλιάδες στην αναμονή

Toyota GR Supra: Έπιασε αστρονομικό ποσό σε δημοπρασία

 

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr