ΝΕΑ

Η Renault αποκάλυψε το νέο Master

Ελλάδα 15:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Renault αποκάλυψε το νέο Master

ΝΕΑ

Η Renault αποκάλυψε το νέο Master

ΝΕΑ

Η τέταρτη γενιά του γαλλικού βαν, παρουσιάστηκε στην έκθεση της Λυών και θα λανσαριστεί στις αρχές του 2024.

Advertisement

Η Renault αποκάλυψε την τέταρτη γενιά του μεγάλου επαγγελματικού βαν Master, που περιλαμβάνει δύο πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις με μέγιστη αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων, αλλά και μία έκδοση υδρογόνου.,

Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2024. Το τρέχον μοντέλο παράγεται από το 2010, στο εργοστάσιο της Renault στο Batilly, στη βορειοανατολική Γαλλία. Πέρυσι, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία παρήγαγε 121.798 Masters, που πωλήθηκαν σε συνολικά 50 χώρες, αν και η Ευρώπη είναι η κύρια αγορά, με περίπου 93.000 πωλήσεις.

Η Renault παρουσίασε το νέο Master στην έκθεση επαγγελματικών οχημάτων Solutrans στη Λυών της Γαλλίας. Οι τιμές και οι πλήρεις τεχνικές προδιαγραφές δεν αποκαλύφθηκαν. Παρόλα αυτά, έχουμε τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου λανσαρίσματος.

Advertisement

Το φρέσκο εξωτερικό υιοθετεί στιλιστικά στοιχεία από τη γκάμα επιβατών της Renault, συμπεριλαμβανομένων των προβολέων LED σε σχήμα C σε στυλ Megane , ενός νέου εμβλήματος στη μεγαλύτερη μάσκα και σύγχρονων εισαγωγών στον προφυλακτήρα.

Οι διαφορετικές γραμμές στο προφίλ και η επανασχεδιασμένη ουρά αποδεικνύουν ότι δεν πρόκειται για τυπικό λίφτινγκ, αλλά για καθαρό σχέδιο. Είναι ενδιαφέρον ότι ενώ η τυπική χρωματική παλέτα περιλαμβάνει 7 επιλογές, υπάρχουν πάνω από 300 ειδικές αποχρώσεις για να διαλέξετε!

Advertisement

Η νέα πλατφόρμα του Renault Master είναι συμβατή με κινητήρες ντίζελ, ηλεκτρικούς και υδρογόνου. Ο ντίζελ Blue dCi διατίθεται σε τέσσερις διαφορετικές αποδόσεις ισχύος που παράγουν 105 ίππους, 130 ίππους, 150 ίππους ή 170 ίππους, ενώ καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο και εκπέμπουν λιγότερα σωματίδια CO2 από πριν. Οι πετρελαιοκινητήρες μπορούν να συνδυαστούν είτε με χειροκίνητο είτε με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.

Advertisement

Το πλήρως ηλεκτρικό Renault Master τροφοδοτείται από έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα που παράγει είτε 129 ίππους, είτε 141 ίππους με 300 Nm ροπής. Η λιγότερο ισχυρή έκδοση είναι εξοπλισμένη με μπαταρία 40 kWh που προσφέρει αυτονομία 180 χιλιομέτρων WLTP. Το άλλο διαθέτει μια σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία 87 kWh, επεκτείνοντας την αυτονομία οδήγησης στα 410 χιλιόμετρα που είναι υπερδιπλάσια σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Η μεγάλη μπαταρία είναι συμβατή με γρήγορη φόρτιση DC 130 kW, προσθέτοντας αυτονομία 229ν χιλιομέτρων σε 30 λεπτά. Το EV διαθέτει επίσης δυνατότητες φόρτισης Vehicle-to-Grid (V2G) και Vehicle-to-Load (V2L).

Το Renault Master θα είναι επίσης διαθέσιμο με κινητήρα υδρογόνου H2 τεχνολογίας και σύστημα μετάδοσης κίνησης κυψελών καυσίμου (FCEV) στο εγγύς μέλλον. Αν και η Renault δεν έχει αποκαλύψει τις συγκεκριμένες προδιαγραφές για αυτές τις εκδόσεις, αναμένουμε μια ολοκληρωμένη παρουσίαση από τη θυγατρική HYVIA, που εστιάζει στο υδρογόνο σε μεταγενέστερη ημερομηνία.

Η αποθήκευση στην καμπίνα έχει αυξηθεί κατά 25% στα 135 lt, χάρη στις πολυάριθμες θήκες. Οι επιβάτες έχουν πρόσβαση σε θύρες USB-C, ασύρματους φορτιστές, ποτηροθήκες, συρτάρια, επιφάνειες αποθήκευσης τοποθετημένες στην πόρτα και υποδοχή οροφής καμπίνας, ενώ το κεντρικό κάθισμα μπορεί να διπλωθεί σε ένα γραφείο.

Advertisement

Το μεγάλο βαν διατίθεται σε περισσότερες από 40 εκδόσεις, με διαφορετικά μήκη, ύψη και διαμορφώσεις χώρου φόρτωσης. Η χωρητικότητα κυμαίνεται μεταξύ 11-22 κυβικών μέτρων, ενώ το ωφέλιμο φορτίο είναι έως και 4 τόνους. Επιπλέον, η Renault λέει ότι το Master προσφέρει το καλύτερο πλάτος και μήκος φόρτωσης στην κατηγορία του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Renault Captur Plug-in Hybrid
Δοκιμή: Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG Style
Δοκιμή: Renault Arkana Hybrid E-Tech 145