Live Κίνηση
Περισσότερα
Fleet Cars

To νέο Renault Master θέλει να πρωταγωνιστήσει

Ελλάδα 7:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To νέο Renault Master θέλει να πρωταγωνιστήσει

Fleet Cars

To νέο Renault Master θέλει να πρωταγωνιστήσει

Fleet Cars

Το βαν της Renault είναι αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς.

Advertisement
Advertisement

Ο όμιλος Renault έχει να επιδείξει μια παράδοση 120 ετών στα ελαφρά φορτηγά και τώρα αναβαθμίζει την γκάμα του ενισχύοντας τη σχεδίαση, τη συνδεσιμότητα και τις δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρουν, αλλά και ένα επίπεδο ποιότητας κατασκευής και φινιρίσματος εφάμιλλο με αυτό των επιβατικών μοντέλων.

Από το λανσάρισμά του το 1980, το Master καθιερώθηκε ως κορυφαίο μοντέλο στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες των πελατών, το νέο Master ενισχύεται τόσο σε επίπεδο σχεδίασης και εξοπλισμού, όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο, διαθέτοντας:

  • Επιβλητική σχεδίαση
  • Νέο κινητήρα diesel Twin Turbo
  • Δυνατότητες εξατομίκευσης για το χώρο επιβατών
  • Απαράμιλλη στιβαρότητα
  • Άνεση στην οδήγηση
  • Χώρο επιβατών με πολλαπλές δυνατότητες διασύνδεσης

Advertisement
Advertisement

Δυναμική σχεδίαση, ισχύς και στιβαρότητα

Αποκτώντας νέα εμπρός όψη, το νέο Master ανανεώνεται και στο εσωτερικό του προσφέροντας αναβαθμισμένη απτή ποιότητα, μέσα σε έναν πιο λειτουργικό και πιο πρακτικό χώρο επιβατών, με διακοσμητικά χρωμίου, νέες ταπετσαρίες και εξοπλισμό ανάλογο ενός κινητού γραφείου. Ο νέος κινητήρας  πετρελαίου 2,3 Blue dCi Twin Turbo παρέχει αυξημένη ισχύ και ροπή, αλλά και μειωμένη κατανάλωση.

Από την έναρξη της κυκλοφορίας του το 1980, το Renault Master κέρδισε τις εντυπώσεις στην αγορά των μεγάλων φορτηγών:

  • Πωλήθηκαν 2,4 εκατομμύρια τεμάχια, σε περισσότερες από 50 χώρες
  • Κάθε χρόνο από το 2014, το Master καταγράφει πωλήσεις ρεκόρ!
  • Διατίθεται σε 3 ύψη, 3 μήκη και ωφέλιμο όγκο από 8 έως 14,8 m3.
  • Το εργοστάσιο της Renault στο Batilly της Γαλλίας είναι η μονάδα παραγωγής του Master από το 1980.
Advertisement

Ανανεωμένη μπροστινή όψη που χαρίζει αίσθηση αυξημένης στιβαρότητας

Advertisement

Το πλήρως ανασχεδιασμένο design εναρμονίζεται με την κοινή αισθητική ταυτότητα των υπόλοιπων μοντέλων της γκάμας επαγγελματικών οχημάτων της Renault. Το νέο Master ενισχύει την αίσθηση στιβαρότητας που αποπνέει χάρη στην πιο εκφραστική και δυναμική μπροστινή όψη η οποία προσδιορίζεται από:

  • Τη νέα μάσκα κάθετης σχεδίασης,
  • τη φωτεινή υπογραφή σε σχήμα C (C-Shape),
  • μια ανυψωμένη γραμμή καπό
  • και τον αναβαθμισμένο προφυλακτήρα, μαζί με τα μπροστινά φτερά

Αναβαθμισμένη εσωτερική σχεδίαση με ποιοτικά υλικά και καθαρές γραμμές

Advertisement

Το νέο Master υιοθετεί τα πρότυπα των επιβατικών οχημάτων. Το εσωτερικό αναβαθμίζεται με τη χρήση υλικών υψηλότερης ποιότητας, που είναι πιο σκούρα και λιγότερο γυαλιστερά. Οι σχεδιαστές επανασχεδίασαν τις γραμμές κάνοντάς τις πιο οριζόντιες, πιο απλές και πιο καθαρές.

Κομψό και λειτουργικό, το νέο εσωτερικό διαθέτει:

  • Επανασχεδιασμένο ταμπλό με μεγάλους ανοιχτούς ή κλειστούς αποθηκευτικούς χώρους
  • Διακοσμητικά χρωμίου στους αεραγωγούς, τα κουμπιά κλιματισμού και το νέο τιμόνι
  • Νέα λαβή μοχλού ταχυτήτων, μαύρη με πλαίσιο χρωμίου
  • Νέες ταπετσαρίες, πιο high-tech
  • Πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη TFT 3,5 ιντσών
  • Πλήρη ενσωμάτωση της οθόνης πλοήγησης στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό, ανεξαρτήτως του συστήματος πολυμέσων που χρησιμοποιείται (R-LINK Evolution ή Media Nav Evolution).

Περισσότερη ισχύς από τον κινητήρα diesel 2.3 Blue dCi Twin Turbo

Το νέο Master εξοπλίζεται με νέο κινητήρα πετρελαίου 2.3 Blue dCi Twin Turbo που ανταποκρίνεται ακόμη καλύτερα στις ανάγκες του επαγγελματία.

  • Ο κινητήρας πληροί τα πρότυπα ρύπων Euro 6D – FULL και διαθέτει τεχνολογία Twin Turbo
  • Έχει αυξημένη ισχύ 135 ίππων και ροπή 360 Nm, για δυναμισμό και άμεση απόκριση
  • Εξασφαλίζει σημαντική μείωση της κατανάλωσης που φτάνει έως 1 λ./100 χλμ. (σε σχέση με τα παλαιότερα σύνολα).

Ο κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ είναι εξοπλισμένος με τις πιο πρόσφατες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες, όπως το σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR).

Το μεγαλύτερο «κινητό γραφείο» στην κατηγορία του

Το νέο Master διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους στην καμπίνα του οδηγού, στην κατηγορία του (έως 105 λίτρα). Για μεγαλύτερη πρακτικότητα, το cockpit έχει επανασχεδιαστεί, διαθέτοντας:

  • Το νέο τραπεζάκι «Easy Life», πάνω από το ντουλαπάκι, το οποίο ανοίγει με ένα απλό πάτημα με το δάχτυλο και παρέχει, πρόσθετο χώρο εργασίας, αλλά και χώρο για ένα πρόχειρο γεύμα με μια μεγάλη ποτηροθήκη στο κέντρο
  • Ένα ευρύχωρο συρτάρι «Easy Life» 10,5 λίτρων για ευκολότερη πρόσβαση
  • Αποδοτικές λύσεις πολυμέσων με δυνατότητες διασύνδεσης:
    • R-LINK Evolution
    • Media Nav Evolution (συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay, ανάλογα την έκδοση).

Φωτισμός LED και εργονομικές λαβές για ευκολότερη φόρτωση και εργασία εντός του οχήματος

Το νέο Master αναβαθμίζει το χώρο φόρτωσης για να μπορούν οι επαγγελματίες να εργάζονται πιο αποτελεσματικά σε όλες τις συνθήκες με:

  • νέο φωτισμό LED, που εξασφαλίζει 5 φορές μεγαλύτερη ισχύ φωτισμού στο εσωτερικό.
  • νέες εργονομικές λαβές για διευκόλυνση της εισόδου και της εξόδου από το όχημα, 1 τουλάχιστον στο πίσω μέρος, 2 με μία συρόμενη πόρτα και 3 αν υπάρχουν δύο συρόμενες πόρτες, που είναι στιβαρές, εύκολα προσβάσιμες και ιδανικά τοποθετημένες για εύκολη πρόσβαση από το πίσω μέρος και από το πλάι.
  • Σύστημα αυτόματης ενεργοποίησης φώτων και υαλοκαθαριστήρων στο βασικό εξοπλισμό

Η εξατομίκευση στην κορυφαία στιγμή της

Με 3 ύψη και 3 μήκη, το νέο Renault Master προσαρμόζεται άριστα στις ανάγκες των επαγγελματιών, καθώς:

  • Είναι διαθέσιμο με εμπρόσθιο σύστημα κίνησης, ενώ έχει σχεδιαστεί να αντέχει μεγάλα φορτία
  • Διατίθεται σε μια πολύ μεγάλη γκάμα εκδόσεων, με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 3,5 τόνων (για οδήγηση χωρίς ταχογράφο και επαγγελματικό δίπλωμα), που δίνει ωφέλιμο φορτίο περίπου 1,5 τόνο και ωφέλιμο όγκο από 8 – 14.8 m3

Το νέο Renault Master είναι ετοιμοπαράδοτο στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων Renault σε όλη την Ελλάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επιστρέφει το Renault Avantime;
Στο νέο Renault 5 τα πάντα θα είναι καινούργια!
Δοκιμή: Renault Austral 1.3 Mild Hybrid 160