Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η πρώτη υβριδική Porsche 911 ετοιμάζεται πυρετωδώς!

Ελλάδα 22:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η πρώτη υβριδική Porsche 911 ετοιμάζεται πυρετωδώς!

ΝΕΑ

Η πρώτη υβριδική Porsche 911 ετοιμάζεται πυρετωδώς!

ΝΕΑ

Η Porsche συνεχίζει τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της και αυτή τη φορά η διαδικασία αφορά τον τετράτροχο πυρήνα της ιστορίας της.

Advertisement
Advertisement

Στις «αμέτρητες» εκδοχές της Porsche 911 έρχεται να προστεθεί ακόμα μία. Αυτή που θα διαθέτει σύστημα υβριδικής διάταξης κινητήρα.

Η 911 Hybrid θα είναι ένα από τα τέσσερα καινούργια μοντέλα τα οποία θα παρουσιάσει εφέτος η Porsche, μια χρονιά η οποία χαρακτηρίζεται από έντονη κινητικότητα και ένταση εργασίας για τους ανθρώπους της.

Ο Όλιβερ Μπλούμε, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, ανακοίνωσε ότι το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί επίσημα εντός του καλοκαιρού. Μάλιστα επισήμανε ότι η 911 Hybrid θα διαθέτει τεχνολογία η οποία συναντάται σε αγωνιστικά οχήματα και έχει εξελιχθεί στις πίστες.

Advertisement
Advertisement

Γιατί αυτό; Επειδή η συνδυαζόμενη ισχύς του συστήματος θα φτάσει να είναι τέτοια που θα ταίριαζε σε ένα supercar. Η 911 Hybrid θα έχει πλήρες υβριδικό σύστημα και όχι Plug-in Hybrid. Θα διαθέτει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του τρίλιτρου twin turbo boxer κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος θα είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος, κάτω από το ντεπόζιτο καυσίμου.

To ηλεκτρομοτέρ θα αποδίδει μεταξύ 82 και 92 ίππων και θα παίρνει ενέργεια από σύγχρονες μπαταρίες της Varta οι οποίες θα έχουν ενεργειακή χωρητικότητα περίπου 2 kWh. Η αρχιτεκτονική του οχήματος θα είναι 400 Volt.

Βάσει των πληροφοριών που υπάρχουν, το υβριδικό σύστημα έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τους ανθρώπους της Rimac στην οποία η γερμανική εταιρεία κατέχει ποσοστό 45%, ως γνωστόν.

Advertisement

Η Porsche δεν έχει ανακοινώσει ακόμα επίσημα την απόδοση του συστήματος. Ωστόσο, σύμφωνα με τις πληροφορίες, στη βασική έκδοση της 911 Hybrid θα ξεπερνά τους 480 ίππους και η μέγιστη ροπή θα φτάνει τα 644 Nm.

Μετά την παρουσίαση της θα ακολουθήσει μια πιο ισχυρή εκδοχή της η οποία θα αποδίδει περίπου 535 ίππους. Στη συνέχεια, θα δημιουργηθεί και μία έκδοση η οποία  αντικαταστήσει την GT2 RS στην οποία η μέγιστη ισχύς του συστήματος θα είναι περίπου 815 ίπποι.

Advertisement

O Μπλούμε, μιλώντας για την καινούργια 911 Hybrid, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Για ακόμα μία φορά εφαρμόζουμε στα μοντέλα παραγωγής μας τεχνολογία η οποία εξελίσσεται στον κόσμο των αγώνων αυτοκινήτου. Οι πελάτες μας να αναμένουν περισσότερες τεχνολογικές καινοτομίες».