Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Nissan εξηγεί την επιστήμη πίσω από το καμουφλάζ πρωτοτύπων

Ελλάδα 4:36
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Nissan εξηγεί την επιστήμη πίσω από το καμουφλάζ πρωτοτύπων

ΝΕΑ

Η Nissan εξηγεί την επιστήμη πίσω από το καμουφλάζ πρωτοτύπων

ΝΕΑ

Η Nissan προσφέρει κάποιες σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το τι χρειάζεται για το καμουφλάζ μοντέλων που βρίσκονται ακόμη υπό εξέλιξη.

Advertisement
Advertisement

Το έργο της απόκρυψης ενός μοντέλου πριν από την επίσημη αποκάλυψη είναι σοβαρή δουλειά, επειδή οι φωτογράφοι κατάσκοποι είναι αποφασισμένοι να τραβήξουν λήψεις.

Όχι μόνο είναι απαραίτητο το καμουφλάζ, αλλά η Nissan τα διατηρεί σε γκαράζ και μεταφέρει τα οχήματα της σε κλειστά ρυμουλκούμενα. Κατά τη μεταφορά σε κέντρα έρευνας και ανάπτυξης, υπάρχουν ειδικά καλύμματα αυτοκινήτων πάνω από το αμάξωμα που διατηρούν το αυτοκίνητο ικανό να κινηθεί.

“Όταν αποκαλύπτουμε ένα όχημα, θα πρέπει να είναι μια ιεροτελεστία”, δήλωσε ο Mike Rosinski, διευθυντής εξέλιξης οχημάτων στη Nissan North America. “Προκειμένου να μην απομακρυνθούμε από τον ενθουσιασμό της αποκάλυψης, πρέπει παράλληλα να διατηρούμε τα αυτοκίνητα πάντα σε μεταμφίεση”.

Advertisement
Advertisement

Η Nissan λέει ότι τα εντυπωσιακά σχέδια του καμουφλάζ που χρησιμοποιεί εξυπηρετούν πολλαπλούς σκοπούς. Ο περίπλοκος σχεδιασμός καθιστά την εστίαση μιας φωτογραφίας μεγαλύτερη πρόκληση για τους φωτογράφους. Τα σχήματα κρύβουν επίσης σημαντικές λεπτομέρειες αλλά και τις γωνίες του νέου αυτοκινήτου, έτσι ώστε οι θεατές να μπορούν να διακρίνουν μόνο το γενικό στυλ.

Με τόσα πολλά οχήματα υπό εξέλιξη, η Nissan χρησιμοποιεί πολλά περιτυλίγματα καμουφλάζ. Σύμφωνα με την εταιρεία, έχει χρησιμοποιήσει περίπου δύο μίλια αυτού του υλικού σε λιγότερο από ένα χρόνο.

Advertisement

Πέρα από την απλή κάλυψη, η Nissan προσθέσει ταινία γύρω από τους προβολείς προκειμένου να κρύψει το σχήμα τους, ενώ, βάζει επιπλέον επενδύσεις κάτω από το περιτύλιγμα ώστε να παραμορφώσει το σχήμα του οχήματος – όπως έκανε για παράδειγμα στη γρίλια του Pathfinder. Η αφαίρεση όλων των σημάτων, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων στους τροχούς, αποτελεί μέρος της διαδικασίας απόκρυψης. Στο εσωτερικό, το ύφασμα πάνω από το ταμπλό είναι μια μέθοδος κάλυψης του εσωτερικού.

Διαβάστε επίσης:
Πρώτη δοκιμή: Νέο Nissan Micra 1.0T 92 PS   
Αυτό είναι το νέο Nissan Pathfinder
Nissan Leaf: Πόσα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα έκανε το ηλεκτρικό μοντέλο;

Advertisement