Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Nio μεγαλώνει και στοχεύει στο Audi Q8 e-tron

Ελλάδα 2:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Nio μεγαλώνει και στοχεύει στο Audi Q8 e-tron

ΝΕΑ

Η Nio μεγαλώνει και στοχεύει στο Audi Q8 e-tron

ΝΕΑ

Η Nio, έχει αρχίσει και κερδίζει έδαφος στην κινεζική αγορά και το γεγονός την ενθαρρύνει να επεκταθεί και στη Ευρώπη. Το καινούργιο EC7, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της, είναι αυτό που αναμένεται να συμβάλλει προς αυτόν τον σκοπό.

Advertisement
Advertisement

Tα στελέχη της Nio επέλεξαν μια σημαντική εκδήλωση για την παρουσίαση του καινούργιου EC7, δείχνοντας πόσο σημαντικό είναι το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο για την εταιρεία. Το έπραξαν κατά τη διάρκεια της ετήσιας εκδήλωσης για την «Ημέρα της Nio», όπου ανακοινώθηκε ο στόχος της για την επόμενη χρονιά.

Το EC7 είναι η πιο όμορφη και νεανική εκδοχή του ES7, του SUV μοντέλου που παρουσίασε η κινεζική εταιρεία πριν από λίγο καιρό. Με αυτό (σημ.: EC7), στοχεύει στην πολυτελή κατηγορία των αντίστοιχων οχημάτων και συγκεκριμένα στην αντίστοιχη έκδοση του Audi Q8 e-tron Sportback. Με αυτόν τον τρόπο τα στελέχη της Nio σκοπεύουν να επενδύσουν στην ανάπτυξη της εταιρείας επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Advertisement
Advertisement

Το EC7 αναμένεται στην αγορά της Κίνας εντός της προσεχούς άνοιξης, όπως δήλωσε ο William Li, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Nio. Μεταξύ άλλων, θα ξεχωρίζει για τη μέγιστη θεωρητική αυτονομία του η οποία θα φτάνει τα 920 χλμ., υπό προϋποθέσεις.

Όπως έγινε γνωστό, το νέο μοντέλο έχει μήκος 4.968 χλστμ. μήκος και 1.974 χλστμ. ύψος ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.960 χλστμ. Προφανώς, βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το ES7, γεγονός που σημαίνει ότι θα είναι διαθέσιμο με μπαταρίες 75 kWh (μέγιστη θεωρητική αυτονομία 490 χλμ.), 100 kWh (μέγιστη θεωρητική αυτονομία 635 χλμ.) και στην κορυφαία έκδοση με τις 150 kWh (και τη μέγιστη θεωρητική αυτονομία 920 χλμ., όλες κατά το κινεζικό Πρωτόκολλο «CLTC»).

Advertisement

Βάσει των στοιχείων που ανακοινώνει η Nio, χάρη στη σχεδίασή του αμαξώματός του, το EC7 έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,23. Διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες μέγιστης συνδυαζόμενης ισχύος 653 ίππους και μέγιστης συνδυαζόμενής ροπής 850 Nm. Σύμφωνα με την εταιρεία, το αυτοκίνητο επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα.

Advertisement

Τέλος, το νέο EC7 θα έχει πολυτελές εσωτερικό, θα μπορεί να υποστηρίξει σύστημα αυτόνομης οδήγησης έως και Επιπέδου 4 και θα είναι ευρύχωρο. Επίσης, θα μπορεί να διευκολύνεται από το σύστημα ταχείας αλλαγής μπαταριών στους αντίστοιχους σταθμούς που έχει αναπτύξει η Nio για τη γρήγορη αντικατάστασή τους με ήδη φορτισμένες, χωρίς να χρειάζεται να περιμένει κάποιος να φορτίσουν αυτές που υπάρχουν στο όχημα.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Με το Nio ET7 πας και για camping (+video)
Κινέζος… γίγαντας μπήκε στην Ελλάδα
H Nio ετοιμάζει επανάσταση με ηλεκτρικά των 15.000 ευρώ