Η Mercedes σταματά την εξέλιξη plug-in υβριδικών συστημάτων
ΝΕΑΗ Mercedes σταματά την εξέλιξη plug-in υβριδικών συστημάτων
ΝΕΑΑχρείαστη φαίνεται πως είναι για τη Mercedes η «γέφυρα» που ένωνε τα συμβατικά με τα ηλεκτρικά. Ο Γερμανός κατασκευαστής έχει περάσει στην αντίπερα όχθη, εκεί που κυριαρχούν τα πηνία και οι ρότορες.
Στη σταδιακή κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης προχωρά η Mercedes. Για τη μετάβασή της, όμως, στο καθεστώς της ηλεκτροκίνησης, η εταιρεία έχει φροντίσει να προετοιμάσει το έδαφος μέσω της εξέλιξης αυτοκινήτων που συνδυάζουν ηλεκτροκινητήρα με θερμικό μοτέρ και μπαίνουν στην πρίζα.
WHAT CAR
Πρόκειται για τα ιδιαίτερα δημοφιλή (σε αρκετά μεγάλο βαθμό) plug-in υβριδικά (PHEV), που λειτουργούν ως η γέφυρα ανάμεσα στην παλιά τάξη πραγμάτων (diesel-βενζίνη) και σε αυτή που επελαύνει (ηλεκτροκίνηση).
Η εταιρεία από τη Στουτγάρδη, ωστόσο, φαίνεται πως ετοιμάζεται να κατεδαφίσει αυτή τη «γέφυρα», σταματώντας να εξελίσσει καινούρια plug-in υβριδικά σύνολα.
Πρέπει, βέβαια, να διευκρινιστεί πως τα υπάρχοντα συστήματα θα συνεχίσουν να ενσωματώνονται τόσο στα υπάρχοντα όσο και σε κάποια μελλοντικά μοντέλα.
Ειδικότερα, υψηλόβαθμο στέλεχος της μάρκας, σε δηλώσεις του σε μεγάλο ειδησεογραφικό Μέσο, ανέφερε πως η τρέχουσα, τέταρτη γενιά του PHEV συστήματος (ενσωματώνεται στις GLE, S-Class και C-Class) θα εφοδιάζει και κάποια μελλοντικά μοντέλα.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε, άλλωστε, πως η μάρκα μόλις παρουσίασε ένα ολοκαίνουριο plug-in υβριδικό που ενσωματώνει μια ιδιαίτερα προηγμένη PHEV τεχνολογία και κατά συνέπεια εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του. Πρόκειται για την AMG GT 63 S E Performance που παράγει συνδυαστικά 843 άλογα/ 1.400 Nm και μπορεί να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,9 δλ.
Η αλήθεια είναι πως η συγκεκριμένη είδηση δεν σκάει σαν κεραυνός εν αιθρία. Πριν από λίγες εβδομάδες η Mercedes ανακοίνωσε πως μέχρι το 2025 κάθε μοντέλο της θα προσφέρεται και σε μια 100% ηλεκτρική εκδοχή.
Κορυφαίο πρότζεκτ της εταιρείας αποτελεί το Vision EQXX ένα όχημα-ορόσημο για την εταιρεία, δεδομένου ότι η αυτονομία του θα υπερβαίνει τα 1.000 χλμ. και η κατανάλωση ενέργειας θα περιορίζεται σε μόλις 6 kWh/100 χλμ.
Οι προθέσεις, τέλος, της Merc φανερώνονται και από τον «πυρετό» ηλεκτρικών παρουσιάσεων στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου, με μεγάλους πρωταγωνιστές τις EQG, EQE, Maybach EQS SUV και την πρώτη μηδενικών ρύπων AMG, EQS 53 4Matic+.
Δείτε όλες τις πρεμιέρες στο Μόναχο, εδώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Mercedes-AMG ετοιμάζει ηλεκτρικό «τέρας»
Γιατί η Mercedes-AMG One καθυστερεί κι άλλο;
Οι πέντε πρεμιέρες της Mercedes στο Μόναχο σε 60 sec (video)