Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Lamborghini δεν θα πέσει τόσο «χαμηλά» όσο η Ferrari

Ελλάδα 10:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Lamborghini δεν θα πέσει τόσο «χαμηλά» όσο η Ferrari

ΝΕΑ

Η Lamborghini δεν θα πέσει τόσο «χαμηλά» όσο η Ferrari

ΝΕΑ

Η αντιπαλότητα των δύο ιταλικών εταιριών συνεχίζεται και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Και η νέα ιδιότυπη «κόντρα» αφορά τους κινητήρες τους.

Advertisement
Advertisement

Μέσα στις μεγάλες αλλαγές που συντελούνται στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, υπάρχουν και μεγάλοι ιστορικοί κατασκευαστές της Ιταλίας που έχουν τα δικά τους προβλήματα.

Για την Lamborghini αλλά και για την Ferrari το μέλλον προδιαγράφεται ηλεκτρικό, έστω και με πιο αργούς ρυθμούς σε σχέση με τους άλλους μαζικούς κατασκευαστές.

Όμως όπως δήλωσε ο Τεχνικός Διευθυντής της Lamborghini, Rouven Mohr, η δική του εταιρία δεν θα πέσει στους V6 κινητήρες. Να θυμίσουμε εδώ ότι V6 κινητήρα χρησιμοποιεί η νέα Ferrari 296 GTB αλλά και η McLaren Artura, και οι δύο με υβριδικά συστήματα κίνησης.

Advertisement
Advertisement

Ο Mohr δήλωσε ότι ο V6 δεν ταιριάζει στο προφίλ της Lamborghini, η οποία είναι συνδεδεμένη κατά κύριο λόγο με τους V12 και ποτέ δεν έχει πέσει κάτω από έναν V8. Επίσης, ξεκαθάρισε ότι ακόμα και στην ηλεκτρική εποχή, μία Lamborghini οφείλει να ξεχωρίζει στα μηχανικά της μέρη και στα δυναμικά της χαρακτηριστικά.

Το downsizing λοιπόν δεν είναι μέσα στις προτεραιότητες της εταιρίας, η οποία σκοπεύει να μειώσει στο μισό τους ρύπους του στόλου της με άλλους τρόπους. Έτσι μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα παρουσιαστεί η υβριδική Urus ενώ αργότερα θα έρθει ο διάδοχος και της Huracan που και αυτή θα έχει κάποια ηλεκτρική υποβοήθηση.

Advertisement

Ο Mohr παραδέχεται ότι το αυξημένο βάρος είναι ένα θέμα. Όμως η ενσωμάτωση ενός V6 κινητήρα δεν ταιριάζει με το προφίλ της εταιρίας. Τουλάχιστον προς το παρόν.

Η Lamborghini θέλει να παραμείνει πιστή στα εξωτικά μοτέρ και να επιτύχει τον στόχο της για 10.000 μονάδες ετησίως μέχρι το 2025. Το θέμα βέβαια είναι να μπορεί να αντέξει σε αυτή την θέση, ιδίως με τις διαρκώς πιο αυστηρές νόρμες για τους ρύπους.

Advertisement

Προς το παρόν ο V12 καλά αντέχει. Και η Lamborghini δείχνει ικανή να αντέξει τις πιέσεις. Μήπως όμως ήδη η Ferrari και ο εξαιρετικός της V6 δείχνουν τον δρόμο; Δεν μένει παρά να δούμε ποιος από τους δύο είχε προβλέψει σωστά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
To κάρμπον πλαίσιο της Lamborghini LB744 (+video)
Επίσημο: Νέα Lamborghini με 1.015 ίππους και 3 ηλεκτρικά μοτέρ (+video)
Πόσο πουλήθηκε η Lamborghini Countach του Rod Stewart;