Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η κορυφαία Bugatti σύντομα στα χέρια του Ronaldo

Ελλάδα 14:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η κορυφαία Bugatti σύντομα στα χέρια του Ronaldo

ΝΕΑ

Η κορυφαία Bugatti σύντομα στα χέρια του Ronaldo

ΝΕΑ

Τις τελευταίες λεπτομέρειες διευθετεί η Bugatti προτού παραδώσει το κομψοτέχνημά της στους τυχερούς πελάτες της.

Advertisement
Advertisement

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος μέχρι να παραδοθούν οι 10 μονάδες της απαστράπτουσας Bugatti Centodieci στους ισάριθμους εύπορους κατόχους της. Το υπερ-αυτοκίνητο από το Molsheim που αποτίνει φόρο τιμής και αναβιώνει τη θρυλική EB110, είχε παρουσιαστεί το 2019 και σε μόλις λίγες ώρες έκανε… sold out.

Με τους ανθρώπους της γαλλικής μάρκας να το χαρακτηρίζουν «πιο ακραίο και σπορ από την Divo και πιο πολυτελές από τη La Voiture Noire» η Centodieci έρεπε να αγγίζει την τελειότητα.

Στο πλαίσιο αυτό, αμέσως μετά την αποκάλυψη και χωρίς περιθώρια για χρονοτριβή, εγκαινιάστηκε ένα ολιστικό πρόγραμμα εξονυχιστικών δοκιμών με επίκεντρο το αμάξωμα, την αεροδυναμική, τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης. Σήμερα, περίπου δύο χρόνια μετά, το μοντέλο είναι έτοιμο να σαγηνέψει τις ασφάλτους του κόσμου. Προτού, όμως, συμβεί αυτό πρέπει να περάσει επιτυχώς την τελευταία δοκιμασία: Την πιο απαιτητική πίστα του κόσμου, την «Πράσινη» Κόλαση.

Advertisement
Advertisement

 

Κατά την περιήγησή της στο Nurburgring, η Centodieci δεν ήταν μόνη, αλλά απόλαυσε τη συντροφιά των… τριών σωματοφυλάκων της Bugatti. Ο λόγος για τις Chiron Pur Sport, Divo και Chiron Super Sport 300+. Η εταιρεία, λοιπόν, ταξίδεψε στη Γερμανία με όλο της το οπλοστάσιο, που σε απόλυτους αριθμούς κοστίζει κοντά στα 20 εκατ. ευρώ!

Ειδικότερα, η τιμή της Contodieci είναι 8 εκατομμύρια ευρω, η Divo φτάνει τα 5€, η Chiron Pur Sport τα 3€ και η Chiron Super Sport 300+ τα 3,5€.

Bugatti Centodieci: Τιμώντας το παρελθόν

Advertisement

Το μοντέλο που αναβιώνει την EB110 αντλεί κίνηση από έναν W16 quad-turbo 8,0 lt ο οποίος παράγει 1.600 ίππους και πλαισιώνεται από 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Για την επιτάχυνση στα πρώτα 100 km/h δεν απαιτούνται περισσότερα από 2,4 sec, το 0-200 αποτελεί υπόθεση 6,1 sec, ενώ για το 0-300 km/h 13,1 sec είναι υπεραρκετά. Αναφορικά με την τελική ταχύτητα, αυτή αγγίζει τα 380 km/h. Τον αθλητικό χαρακτήρα της Centodieci υπερτονίζει και η αναλογία κιλών ανά ίππο που αντιστοιχεί 1,13 kg /1 PS.

Advertisement

«Η πρόκληση για εμάς ήταν να μην παγιδευτούμε στη σχεδίαση ενός αυτοκινήτου με καταφανείς ομοιότητες στη θρυλική EB110, και να μην ακολουθήσουμε μια ρετρό σχεδιαστική γραμμή. Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε μια μοντέρνα εκδοχή της τεχνολογίας και του σχήματος που υιοθετούσε η EB100», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Achim Anscheidt, Διευθυντής Σχεδιασμού της Bugatti.

Οι ισχυρισμοί περί διαφοροποίησης σε σχέση με τη θρυλική EB110 δεν συνεπάγεται πως δεν υπάρχουν κάποιες εξόφθαλμες αισθητικές ομοιότητες όπως είναι το σχήμα του αμαξώματος και το κάτω τμήμα του ρύγχους με τις πέντε λεπτές οριζόντιες εισαγωγές αέρα.

Advertisement

Στον αντίποδα, συναντώνται και κάποια σύγχρονα στιλιστικά στοιχεία που εκσυγχρονίζουν πλήρως την εμφάνιση του μοντέλου, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τους «αιχμηρούς» κεντρικούς προβολείς, και τα state of the art φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος. Ξεχωριστή νότα, παράλληλα, δίνουν οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, η επιβλητική αεροτομή, ο μεγάλος διαχύτης, αλλά και οι πληθωρικοί τροχοί.

Όπως προαναφέραμε, η Centodieci θα παραχθεί σε μόλις 10 μονάδες, οι οποίες ήδη έχουν βρει ιδιοκτήτη. Ένας από αυτούς είναι ο Πορτογάλος super star της Γιουβέντους, Κριστιάνο Ρονάλντο.

Οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του 2022.

Σημειωτέον ότι Bugatti EB110 δημιουργήθηκε το 1991 από τον Roman Artioli και ενσωμάτωνε έναν V2 3.500 cc με τέσσερα τούρμπο. Η ισχύς κυμαινόταν μεταξύ 568 PS και 823 PS, η επιτάχυνση στα 100 km/h από στάση «ερχόταν» σε 3,3 sec και η τελική έφτανε τα 351 km/h.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μια Bugatti Chiron έτοιμη για το Ντακάρ
Η Bugatti Chiron της Hermes
To launch control της Bugatti Chiron (video)