Η JLR συνεχίζει την έρευνα για πλατφόρμες από συνθετικά υλικά
MobilityΗ JLR συνεχίζει την έρευνα για πλατφόρμες από συνθετικά υλικά
MobilityΓια χρήση σε μελλοντικά ηλεκτρικά, η Jaguar και η Land Rover εξελίσσουν πλατφόρμες με συνθετικά υλικά περιορισμένου βάρους και υψηλής αντοχής.
Ο απώτερος στόχος είναι η ανάπτυξη δομών οχημάτων χωρίς χρήση αλουμινίου και χάλυβα προκειμένου η βάση για το «χτίσιμο» των μελλοντικών ηλεκτρικών να είναι πιο ελαφριά.
WHAT CAR
Οι στόχοι είναι σχετικά μετριοπαθείς μέχρι στιγμής, καθώς η εταιρεία στοχεύει σε μείωση βάρους 35 κιλών, ταυτόχρονα με την αύξηση της ακαμψίας κατά 30%. Στο πλαίσιο αυτής της αποστολής, η δομή ασφαλείας κατά της σύγκρουσης θα τελειοποιηθεί και θα εξοπλιστεί με σύνθετα υλικά, όπως είναι το ανθρακόνημα. Η Jaguar Land Rover δεν είναι μόνη της σε αυτή την προσπάθεια, καθώς είναι μέρος του concept Tucana, το οποίο περιλαμβάνει επίσης κορυφαίους εταίρους, όπως οι Warwick Manufacturing Group, Expert Tooling & Automation, Broetje-Automation UK, Toray International UK και CCP Gransden.
Εάν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, η Jaguar Land Rover θα έχει έτοιμη τη νέα αυτή πλατφόρμα για το Tucana έως το τέλος του 2022. Ο διευθυντής του τμήματος R&D της JLR, Marcus Henry, είπε ότι «η ανάπτυξη νέων ελαφρών δομών αμαξώματος για τη συμπλήρωση των τελευταίων κινητήρων μηδενικών εκπομπών θα είναι καθοριστική, καθώς συνεχίζεται η ηλεκτροδότηση της γκάμας των οχημάτων μας». Συνεχίζοντας τις δηλώσεις του, ο Henry τόνισε πως «η JLR με τέτοιες εξελίξεις, θα οδηγηθεί σε μια ηγετική θέση στην τεχνολογία χαμηλών εκπομπών άνθρακα, παγκοσμίως».