Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

Η εξυπηρέτηση πελατών «πονάει» στην Tesla

  • newsautoteam

Η διάθεση του Elon Musk να προσφέρει τις ταχύτερες υπηρεσίες στους πελάτες της Tesla, έχει φέρει σημαντικά προβλήματα που όπως ισχυρίζεται μια πρόσφατη έρευνα, προκύπτουν από τη χρήση μη ειδικευμένου προσωπικού.

Η Tesla αντιμετώπισε ορισμένα σημαντικά προβλήματα με την εξυπηρέτηση των πελατών της στο πρόσφατο παρελθόν και δεν είναι λίγες οι σχετικές αναφορές.

Σε μια ακραία περίπτωση, ένας πελάτης παρέλαβε το αυτοκίνητό του μετά από service και διαπίστωσε πως του παραδόθηκε με ένα τακάκι φρένων λιγότερο, ενώ στη συνέχεια, δεν μπορούσε να κλείσει ραντεβού για εβδομάδες. Σύμφωνα με μια αναφορά εξειδικευμένου ενημερωτικού site στις ΗΠΑ για τα ηλεκτρικά οχήματα, η Tesla έχει χρησιμοποιήσει ανθρώπους που δεν είναι εκπαιδευμένοι στην εξυπηρέτηση πελατών προκειμένου να ανταποκριθεί έστω και προσωρινά στις ανάγκες της εταιρείας.

Αυτό φυσικά αν ισχύει όπως αναφέρεται στο Electrek, δεν αποτελεί λύση σε οποιοδήποτε πρόβλημα και είναι μάλλον μια προχειρότητα που χρειάζεται αναθεώρηση. Ο Musk είχε αναφερθεί στο θέμα της εξυπηρέτησης πελατών σχετικά πρόσφατα (μέσω του αγαπημένου του για την επικοινωνία, Twitter) λέγοντας πως ο στόχος της εταιρείας είναι η αυθημερόν εξυπηρέτηση των πελατών της Tesla. Αυτό όμως, όπως και τόσα άλλα που έχει πει, αποδεικνύεται πολύ πιο δύσκολο στην πράξη από ότι στη θεωρία, όσο και αν θέλει να περνάει το μήνυμα πως η εξυπηρέτηση των πελατών είναι πρώτη προτεραιότητα για την Tesla.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η BYD θα προμηθεύει την Tesla;
Πήγε στα δικαστήρια την Tesla και πήρε απίστευτη αποζημίωση
Η Rivian αύξησε τις τιμές 20% και ο Musk την χλευάζει!

 

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto