Τα εκτεθειμένα προσωπικά δεδομένα στο επίκεντρο της Ε.Ε.
ΝΕΑΤα εκτεθειμένα προσωπικά δεδομένα στο επίκεντρο της Ε.Ε.
ΝΕΑΗ σύγχρονη τεχνολογία των καινούργιων αυτοκίνητων και η ανάγκη για διασυνδεσιμότητα αυτών έχει ως αποτέλεσμα τον καθορισμό ενός νέου νομικού πλαισίου για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των επιβατών.
Από τη στιγμή που καθετί μπορεί να γίνει αντικείμενο εμπορίου, στον ψηφιακό κόσμο έχει αξία για τις εταιρείες και η συλλογή στοιχείων των χρηστών στο διαδίκτυο.
WHAT CAR
Ως γνωστόν, τα δεδομένα από την περιήγηση καθενός μας σε αυτό αποτελούν πολύτιμο υλικό για όσους θέλουν να αυξήσουν τις πωλήσεις των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρόκειται να εκδώσει ρυθμιστική Οδηγία που θα βασίζεται στον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων η οποία θα αφορά στις πληροφορίες που δημιουργούνται κατά τη μετακίνηση των επιβατών με το αυτοκίνητο.
Αυτό δημιουργεί μια διαρκώς αυξανόμενη αγορά η οποία αναμένεται να φτάσει τα 400 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως ως το 2030, σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων «Fortune Business Insights».
Η γνωστοποίηση των στοιχείων στις επιχειρήσεις μπορεί να είναι μια σημαντική πηγή εσόδων γι’ αυτές, καθώς είναι σε θέση να γνωρίζουν τις συνήθειές μας και τις προτιμήσεις μας σχετικά με τον ευρύτερο χώρο της αυτοκίνησης. Έτσι, προσαρμόζουν την εμπορική πολιτική και τα νέα προϊόντα τους με σκοπό να γίνουν πιο κερδοφόρες.
Όμως, χρειάζεται η προστασία όλων μας έναντι του αθέμιτου τρόπου με τον οποίο θα γίνεται αυτή η διαδικασία και κυρίως αυτή για τα λεγόμενα προσωπικά δεδομένα (με την ευρύτερη έννοια) ή για την προστασία των προσωπικών πληροφοριών.
Έτσι, όπως δήλωσε στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters εκπρόσωπος της Ε.Ε. «τα μέλη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής διενεργούν ήδη νομοπαρασκευαστική διαδικασία από την οποία θα προκύψει μια τροποποίηση στον σχετικό νόμο που δημοσιεύτηκε πέρυσι τον Φεβρουάριο.
Σε αυτό το στάδιο δεν μπορούμε να προδικάσουμε το περιεχόμενο της τελικής εκτίμησης επιπτώσεων και το επακόλουθο χρονοδιάγραμμα για την έγκριση του οριστικού κειμένου και τι θα περιλαμβάνεται σε αυτό», κατέληξε.
Η αναγκαιότητα για να υπάρχει προστασία των δεδομένων γίνεται μεγαλύτερη λόγω του γεγονότος ότι τεχνολογικοί κολοσσοί όπως η Google έχουν ξεκινήσει στενότερη συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες για να εξελίξουν από κοινού νέες ψηφιακές πλατφόρμες και λογισμικό για τα καινούργια μοντέλα τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Θέλουν όλοι τα… δεδομένα μας
Πιέσεις για αύξηση παραγωγής τσιπ στην Ευρώπη
«Αγκάθι» τα προσωπικά δεδομένα στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα!