Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Cyan ψάχνει έναν «Άγιο» γι’ αυτό το εκρηκτικό Volvo P1800 GT!

Ελλάδα 0:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Cyan ψάχνει έναν «Άγιο» γι’ αυτό το εκρηκτικό Volvo P1800 GT!

ΝΕΑ

Η Cyan ψάχνει έναν «Άγιο» γι’ αυτό το εκρηκτικό Volvo P1800 GT!

ΝΕΑ

Αν ο Σάιμον Τέμπλαρ ζούσε στις μέρες μας, δεν θα είχε κανένα λόγο ν’ αλλάξει γούστο στο αυτοκίνητό του. Ούτε καν μάρκα.

Advertisement
Advertisement

Δεν είναι σίγουρα η πρώτη φορά που η Cyan Racingβάζει χέρι σε ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της Volvo, αλλά μάλλον αυτή είναι και η πιο πετυχημένη!

Οι λάτρεις του αυτοκινήτου και δη της σουηδικής μάρκας, δεν χρειάζονται πρόλογο για το θρυλικό P1800 και το τι ακριβώς συμβολίζει, από τις αρχές της δεκαετίας του ’60 για τη Volvo.

Αν υπάρχει κάποιο ξεχωριστό σημείο αναφορά, πέραν της ταύτισης με τον τηλεοπτικό «Άγιο», που υποδυόταν ο μοναδικός Ρότζερ Μουρ, είναι το εκλεπτυσμένο και συνάμα δυναμικό (πολύ μπροστά από την εποχή του) στυλ. Που το καθιστά επίκαιρο και στις μέρες μας, με τις ανάλογες παρεμβάσεις.

Advertisement
Advertisement

Η Cyan Racing, βέβαια, το πήγε ένα βήμα πιο μακριά, καθώς δεν περιορίστηκε στο εντυπωσιακό μεταλλικό πράσινο χρώμα για την έκδοση GT. Έχει όλο το αγωνιστικό πακέτο, για να δικαιολογήσει τον αιχμηρό χαρακτήρα του.

Το πλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί πλήρως από τη Cyan για να το κάνει άκαμπτο με τη στρατηγική χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής, ενώ το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.

Advertisement

Ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος 2,0 λίτρων του P1800 Cyan βασίζεται στη μονάδα που βρίσκεται στο αγωνιστικό αυτοκίνητο Volvo S60 TC1 και… στα καλύτερά του, αποδίδει 413 ίππους και 455 Nm ροπής.

Advertisement

Η Cyan επιτρέπει στους αγοραστές να επιλέξουν πόση ισχύ θέλουν, ξεκινώντας από τους 350 ίππους, ενώ για τη μετάδοση στον πίσω άξονα, χρησιμοποιείται ένα dogleg (με την πρώτη κάτω αριστερά) χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων από την Hollinger.

Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση, μεταβάλλει, ανάλογα με τις απαιτήσεις του δρόμου, την κινητική κατάσταση του αυτοκινήτου.

Advertisement

Ανάλογα όμορφο είναι και το εσωτερικό του P1800 GT, με τα ρετρό και εκλεπτυσμένα χαρακτηριστικά του, αλλά και τις αναπόδραστες αγωνιστικές αναφορές.

Η κατασκευή ενός τέτοιου αυτοκινήτου, απαιτεί εργασία 12-15 μηνών και είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους η Cyan το κοστολογεί από 600.000 έως και 700.000 δολάρια, ανάλογα με τις εξατομικεύσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δείτε από κοντά και οδηγήστε το Volvo EX30
Οδηγούμε το Volvo EX30 στην Ισπανία
Το Volvo EX30 θα είναι το επόμενο best-seller στα ηλεκτρικά SUV