Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Cadillac του Clark Gable και η θλιβερή της ιστορία

Ελλάδα 4:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Cadillac του Clark Gable και η θλιβερή της ιστορία

ΝΕΑ

Η Cadillac του Clark Gable και η θλιβερή της ιστορία

ΝΕΑ

Η σειρά 62 της Cadillac του 1941, που ανήκε στον Clark Gable είναι μοναδική από πολλές απόψεις δυστυχώς δεν έχει μία χαρούμενη ιστορία.

Advertisement
Advertisement

Το αυτοκίνητο του «Βασιλιά του Hollywood» μπαίνει στο μουσείο Petersen στο Los Angeles.

Ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της Cadillac, η “Σειρά 62”, έκανε το ντεμπούτο της το 1940, ακριβώς πριν οι ΗΠΑ μπουν στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και η παραγωγή αυτοκινήτων σταματήσει.

Το αυτοκίνητο «επέστρεψε» στην γκάμα της Cadillac το 1946 και παρέμεινε στην παραγωγή για σχεδόν δύο δεκαετίες, κάνοντάς την ένα από τα κορυφαία πολυτελή οχήματα της Αμερικής.

Advertisement
Advertisement

Η “Σειρά 62” είναι κυρίως διάσημη για τα μοντέλα με τα… πτερύγια που σχεδίασαν οι Harley Earl και Bill Mitchell τις δεκαετίες του 1950 και του 1960, πώς και για τις εκδόσεις Coupe de Ville και Eldorado που δημιουργήθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 1950.

Τα μοντέλα πρώτης και δεύτερης γενιάς δεν κέρδισαν την προσοχή του κόσμου, κάτι που είναι κρίμα γιατί βοήθησαν στην αναμόρφωση τόσο της μάρκας όσο και της αγοράς πολυτελών αυτοκινήτων.

Advertisement

Ένα από τα μοντέλα της πρώτης σειράς είχε στην κατοχή του ο Αμερικανός ηθοποιός του κινηματογράφου Clark Gable. Ο «Βασιλιάς του Hollywood», παρήγγειλε μια μοναδική, με πολλές μετατροπές Cadillac.

Advertisement

Το μοντέλο “Σειρά 62” του 1940 είχε ακόμα το στυλ της δεκαετίας του 1930, κάτι που άλλαξε το 1941. Το αυτοκίνητο έγινε πιο κομψό, χαμηλότερο και φαρδύτερο και απέκτησε την εμβληματική μάσκα (egg cutter «αυγοκόφτης»). Το τελευταίο παρέμεινε βασικό στοιχείο του στυλ της Cadillac για τις επόμενες δεκαετίες.

Όμως, γιατί ο Gable αποφάσισε να τροποποιήσει την Cadillac του; Αρχικά ο «Βασιλιάς» ήθελε να ξεχωρίζει. Ήταν λάτρης των coupe με τρία παράθυρα (σχεδιαστική τάση του 30). Επειδή η “Σειρά 62” είχε οροφή με πέντε παράθυρα, έστειλε το αυτοκίνητο σε έναν αντιπρόσωπο της Cadillac που είχε επίσης εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων. Όχι μόνο άλλαξε την οροφή (γέμισε τα δύο παράθυρα), αλλά ζήτησε επίσης ένα γυαλιστερό πλαίσιο στο παρμπρίζ, έντυσε με λευκό ύφασμα ολόκληρη την οροφή και τις εμπρός κολόνες (Α) και αφαίρεσε όλο το χρώμιο από το μπροστινό και το πίσω φτερό.

Advertisement

Η Cadillac, που προέκυψε δεν ήταν μόνο μοναδική λόγω των τριών παραθύρων της, αλλά δεν είχε επίσης πολλά χαρακτηριστικά και στυλ, που ήταν μοναδικά εκείνη την εποχή. Έδωσε επίσης στη “Σειρά 62”  μια διχρωμία που δεν ήταν διαθέσιμη εκείνη τη στιγμή.

Ο Gable τελικά έδωσε δώρο το αυτοκίνητο στη τρίτη γυναίκα του Carole Lombard, για την τρίτη επέτειο του γάμου τους, αλλά εκείνη δεν πρόλαβε να το απολαύσει γιατί έχασε τη ζωή της σε αεροπορικό δυστύχημα. Μη μπορώντας να αντιμετωπίσει το θάνατό της, ο Gable δεν μπορούσε να κρατήσει το αυτοκίνητο και το πούλησε στον σκηνοθέτη του Hollywood Roy Del Ruth.

Ευτυχώς, η Cadillac κατάφερε να επιβιώσει όλες αυτές τις δεκαετίες και τώρα είναι σταθμευμένη στο Μουσείο Αυτοκινήτου Petersen.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πωλείται η Cadillac του Βασιλιά Elvis
Η νέα Cadillac Escalade μπορει να είναι και 16κύλινδρη;
Hummer και Cadillac: Επιστρέφουν στην Ευρώπη με ηλεκτρικά μοντέλα