Live Κίνηση
Περισσότερα
Fleet Cars

Η Atlis Motors κάνει μεγάλα σχέδια για το μέλλον

Ελλάδα 14:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Atlis Motors κάνει μεγάλα σχέδια για το μέλλον

Fleet Cars

Η Atlis Motors κάνει μεγάλα σχέδια για το μέλλον

Fleet Cars

Με μια διαφορετική προσέγγιση ως προς τη διαμόρφωση της γκάμας των αυτοκινήτων της, η νεοεμφανισθείσα Atlis Motors δίνει το στίγμα της και ξεκινά με φιλόδοξο πρόγραμμα χρηματοδότησης από το κοινό (crowdfunding).

Advertisement
Advertisement

Με την εταιρεία ηλεκτρικών φορτηγών με έδρα την Αριζόνα που ίδρυσε, ο Hanchett λέει ότι ο στόχος του είναι εν μέρει να ξεπεράσει τα πετρελαιοκίνητα του σήμερα.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Atlis Motors, Mark Hanchett οδηγεί ένα diesel pick up και ένα Tesla Model 3 αλλά παραδέχεται ότι του αρέσει περισσότερο να οδηγεί ημιφορτηγό. Ο Hanchett λέει ότι μέσα στα πλάνα της εταιρείας είναι η δημιουργία ολόκληρης γκάμας μοντέλων που θα προσφέρουν μια «απρόσκοπτη, καθαρή εμπειρία ιδιοκτησίας». Ο ίδιος σε συνέντευξή του έχει τονίσει «θέλω να φτιάξω πράγματα που θα κάνουν τη ζωή των ανθρώπων καλύτερη». Το ξεκίνημα της επιχειρηματικής προσπάθειας θα είναι ένα προϊόν με χρηματοδότηση από το κοινό (crowdfunding) σε μια ανεκμετάλλευτη αγορά, με στόχο να παρέχει το ίδιο επίπεδο ικανότητας του αυτοκινήτου στους τομείς της ρυμούλκησης και του ωφέλιμου φορτίου, με το μεγάλο pick up που έχει στην κατοχή του, με μια γρήγορη και αξιόπιστη εμπειρία φόρτισης.

Advertisement
Advertisement

Η ομάδα του Hanchett εργάζεται πάνω σε ένα φορτηγό, το XT, ικανό να ρυμουλκεί 16 τόνους, με ωφέλιμο φορτίο 5 τόνων, προσφέροντας αυτονομία πάνω από 800 χιλιόμετρα με μια φόρτιση. Στοχεύει επίσης να δημιουργήσει ένα δίκτυο φόρτισης 1,5 megawatt που θα μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία του φορτηγού αυτού, από τελείως άδεια έως το 100% σε μόλις 15 λεπτά της ώρας. Για να γίνει εφικτό κάτι τέτοιο, η εταιρεία επιδιώκει επίσης να εξελίξει μια νέα μορφή μπαταρίας. Η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα βασιστούν τα μοντέλα της εταιρείας, μπορεί να φιλοξενήσει μια σειρά διαφορετικών τύπων μπαταρίας και ηλεκτροκινητήρων, κάτι που θα διαμορφώσει μια πολύ μεγάλη γκάμα προτάσεων για τους υποψήφιους αγοραστές.

Για να γίνει πιο ελκυστική η επένδυση που «ζητάει» η εταιρεία από τους υποστηρικτές της, έχουν δοθεί και τιμές για τα προϊόντα που έχει «υποσχεθεί, με τη βασική έκδοση του ημιφορτηγού ΧΤ να κοστολογείται από 45.000 δολάρια. Στη βασική του έκδοση, το μοντέλο θα έχει μπαταρία 125 kWh και αυτονομία 480 χιλιόμετρα, ενώ στην κορυφαία του εκδοχή, τα έχει αυτονομία πάνω από 800 χιλιόμετρα και τιμή που θα ξεκινά από τα 78.000 δολάρια. Η εταιρεία λέει ότι μόλις συγκεντρωθούν 25 εκατομμύρια δολάρια θα μπορούν να φτάσουν τα πρωτότυπά της σε επίπεδο εξέλιξης που θα είναι έτοιμα για παραγωγή, ενώ ταυτόχρονα θα έχει δημιουργηθεί και η απαιτούμενη υποδομή για τη συναρμολόγηση των πρώτων αυτοκινήτων.

Advertisement

Διαβάστε ακόμα:

Advertisement

Atlis XT: Ηλεκτρικό pick up με αυτονομία πάνω από 800 χιλιόμετρα

Δικό της δίκτυο σταθμών φόρτισης θέλει η Rivian

Το νέο οικονομικό van διανομών της Canoo (VIDEO)

Advertisement