Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Ariel ετοιμάζει το απόλυτο «όπλο»

Ελλάδα 2:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Ariel ετοιμάζει το απόλυτο «όπλο»

ΝΕΑ

Η Ariel ετοιμάζει το απόλυτο «όπλο»

ΝΕΑ

Στο χορό των ηλεκτρικών hypercars μπαίνει και η Ariel που ετοιμάζει το δικό της υπερόπλο με απόδοση που θα φτάνει τους 1.200 ίππους, ενώ θα διαθέτει και range extender.

Advertisement
Advertisement

Η βρετανική Ariel Motors είχε ήδη ανακοινώσει στα σχέδιά της από το 2017 πως ήταν μέσα στις προθέσεις της να μπει στην κατηγορία των ηλεκτροκίνητων σούπερ σπορ αυτοκινήτων.

Με το Hipercar να είναι πλέον σε προχωρημένο στάδιο δοκιμών, η Ariel φαίνεται πως ετοιμάζεται με γοργούς ρυθμούς να αλλάξει επίπεδο. Μετά τα Atom και Nomad, που είχαν διαφορετική στόχευση αλλά κοινό παρονομαστή της επιδόσεις, η Ariel φαίνεται έτοιμη να κάνει την είσοδό της στην κατηγορία των μεγαλύτερων «παικτών» και –θεωρητικά- να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως το Rimac Nevera και η Lotus Evija.

Advertisement
Advertisement

Το μοντέλο που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι το πρωτότυπο πάνω στο οποίο δουλεύει η Ariel, για να καταλήξει στο τελικό προϊόν που αναμένεται να είναι έτοιμο το 2024. Η Ariel δίνει τα βασικά δεδομένα για το αυτοκίνητο, το οποίο προς το παρών ονομάζει Hipercar και θα έχει απόδοση ισχύος 1.200 ίππων και θα εμφανίζει μέγιστη τιμή ροπής τα 1.800 Nm. Η απόδοση θα προκύπτει από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες –έναν σε κάθε τροχό- και η τελική ταχύτητα θα πρέπει να υπολογίζεται περίπου στα 260 χλμ./ώρα, με την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα να είναι υπόθεση 2,0 δευτερολέπτων.

Με την αρχιτεκτονική των 750 volt, το Hipercar βασίζεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 56 kWh που είναι εγκατεστημένη στο πάτωμα του οχήματος. Χάρη σε αυτή, η αυτονομία του Hipercar με μια φόρτιση θα είναι 240 χιλιόμετρα. Στα σχέδια της Ariel είναι και η εγκατάσταση ενός range extender ισχύος 48 ίππων που θα λειτουργεί με βενζίνη- τουλάχιστον σε πρώτη φάση, μια και η Ariel θέλει να χρησιμοποιήσει τεχνολογία υδρογόνου για το σύστημα αυτό.

Advertisement

Το πλαίσιο του Hipercar είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, όπως και τα υποπλαίσια που φιλοξενούν τους άξονες και τους ηλεκτρικούς κινητήρες. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητα για κάθε τροχό, για τους οποίους η Ariel έχει ήδη κάποια σχέδια με διάμετρο 20 και 21 ιντσών. Πολλή δουλειά έχουν μπροστά τους οι τεχνικοί της Ariel για να μειώσουν το συνολικό βάρος, που στην παρούσα φάση της εξέλιξης είναι 1.760 κιλά. Με την εκτενή χρήση ανθρακονήματος στην παραγωγή του αμαξώματος, το βάρος αυτό υπολογίζεται πως θα πέσει κάτω από το όριο των 1.500 κιλών.

Στα πλάνα της εταιρείας είναι η διάθεση του μοντέλου σε διαφορετικές εκδόσεις, όπως είναι αυτές που θα έχουν μόνο πίσω την κίνηση αλλά και κάποια χωρίς το range extender. Φυσικά, τα παραπάνω θα έχουν ανάλογο αντίκτυπο και στην τελική τιμή του μοντέλου, που όπως υπολογίζεται σήμερα, στην κορυφαία του τετρακίνητη έκδοση με τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες και το range extender, θα «ακουμπά» τα 1,2 εκατομμύρια ευρώ.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Με το Ariel Nomad Sport σε εκτός δρόμου διαδρομές
ΕΕ: Τι αλλάζει για τους αποσπασμένους οδηγούς εταιρειών
Ταξιδεύοντας με την Ford Mustang Mach-E (+video)