Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Hyundai N: Σενάρια για κεντρομήχανο μοντέλο

Ελλάδα 22:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Hyundai N: Σενάρια για κεντρομήχανο μοντέλο

ΝΕΑ

Hyundai N: Σενάρια για κεντρομήχανο μοντέλο

ΝΕΑ

Μετά το θόρυβο που προκάλεσε με το ικανότατο i30 N η Hyundai αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για την εξέλιξη και ενός καθαρόαιμου σπορ μοντέλου με κινητήρα στο κέντρο από το τμήμα υψηλών επιδόσεων Ν.Του ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΠΙΔΗ

Advertisement
Advertisement

Όπως μάλιστα έχει συμβεί και με άλλες εταιρίες δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί μια αυτόνομη φίρμα Ν κάτω από την ομπρέλα της οποίας θα μπουν όλες οι εκδόσεις υψηλών επιδόσεων και σπορ χαρακτήρα του κορεάτη κατασκευαστή.

hyundai-rm16-n-concept45654harpi530

Ο επικεφαλής του τμήματος Hyundai N και πρώην αφεντικό της BMW M, Albert Biermann αποκάλυψε σε συνέντευξή του στο Top Gear πως το τμήμα του έχει την ελευθερία να δημιουργεί τα προϊόντα που επιθυμεί. Μεταξύ αυτών είναι και το πρωτότυπο Racing Midship, ένα χατσμπακ με κινητήρα στο κέντρο που πλέον έχει αποκτήσει την προοπτική να φθάσει μέχρι την παραγωγή. «Έχουμε φτιάξει τρεις διαφορετικές εκδοχές του Racing Midship. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε πάνω σε αυτές και να δοκιμάζουμε διάφορα πράγματα. Δεν υπάρχει ακόμα κάποια τελική απόφαση οπότε όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά».

Advertisement
Advertisement

Η πρώτη εκδοχή του RM παρουσιάστηκε το 2014 και βασιζόταν πάνω στο προηγούμενο Veloster, με κινητήρα στο κέντρο και 295 ίππους. Την επόμενη χρονιά η έκδοση RM15 παρουσιάστηκε με 200 κιλά λιγότερο βάρος ενώ το 2016 το RM16 N βασιζόταν σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα και είχε αναβαθμισμένο κινητήρα με περισσότερους από 300 ίππους.

Αν και ο Biermann έχει ήδη ανακοινώσει πως μετά το i30 θα υπάρχουν ακόμα δύο εκδόσεις Ν και γνωρίζουμε πως η επόμενη θα είναι το Veloster N, δεν υπάρχουν ακόμα διαβεβαιώσεις πως το RM16 N θα περάσει στην παραγωγή. Ο ίδιος πάντως σημειώνει: «Βρισκόμαστε στην αρχή της πορείας μας και το δίκτυό μας δεν είναι έτοιμο να υποστηρίξει ένα τέτοιο μοντέλο υψηλών επιδόσεων. Δεν θα ήταν σωστό να βρεθούμε ξαφνικά με ένα μεγάλο αριθμό μοντέλων. Πρέπει πρώτα να χτίσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό».

hyundai-rm16-n-concept45654harpi640