Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Hyundai i10: Go big

Ελλάδα 4:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Hyundai i10: Go big

ΝΕΑ

Hyundai i10: Go big

ΝΕΑ

Το Hyundai i10 είναι το… μεγάλο μικρό που έψαχνες εδώ και πολύ καιρό που αλλάζει την εικόνα που ίσως είχε για τα μικρά αυτοκίνητα.

Advertisement
Advertisement

Το νέο Hyundai i10 εναρμονίζεται πλήρως με τις αυξημένες απαιτήσεις του σήμερα μάλιστα σε κάθε επιμέρους τομέα. Η Hyundai είναι βέβαιο πως άγγιξε αποτελεσματικά τις καρδιές και τις ανάγκες των νέων, προτού καν το κατασκευάσει.

Έχουμε και λέμε λοιπόν, δυναμικός σχεδιασμός, προηγμένες τεχνολογίες ασφαλείας για πρώτη φορά σε όχημα πόλης καθώς και αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας όπως προτάσσει η εποχή. Σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται επί ευρωπαϊκού εδάφους, ενώ δεν… πίνει και εννοείται πως δεν ζητά από σένα μια περιουσία.

Advertisement
Advertisement

Εξωτερικά τώρα, τόσο οι μυώδεις γραμμές που διατρέχουν το αμάξωμα όσο και η πληθώρα νέων σχεδιαστικών στοιχείων του προσδίδουν μεμιάς μοντέρνα όψη. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην το κοιτάξουν και κατά συνέπεια να μην το θαυμάσουν οι φίλοι σου, κάθε φορά που θα πας να τους πάρεις από το σπίτι.

Χάρη στο μεγάλο του μεταξόνιο των 2.425 χιλιοστών, το νέο Hyundai i10 προσφέρει άνεση στου επιβάτες του, εξαιρετική ευστάθεια και ποιότητα κύλισης που παραπέμπει άμεσα σε μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα. Σε απόλυτους αριθμούς, το μεταξόνιο του i10 είναι κατά μέσο όρο μόλις 59 χιλιοστά πιο μικρό από αντιπροσωπευτικά υπερ-μίνι, ενώ ξεπερνά κατά 105 χιλιοστά το μέσο όρο των κλασικών μοντέλων της πιο μικρής κατηγορίας.

Advertisement

Το Hyundai i10 δεν διαθέτει μόνο τους μεγαλύτερους αλλά και τους πιο ποιοτικούς χώρους για όλους τους επιβάτες. Και αυτό γιατί έχει πέντε θέσεις, αυξημένη πρακτικότητα χάρη στον επιπλέον ανοικτό χώρο αποθήκευσης πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού, αλλά και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, με χειρισμό από τον οδηγό –χαρακτηριστικό σπάνιο για την κατηγορία, μιας και αρκετά μοντέλα της κατηγορίας έχουν όχι μόνο παράθυρα που ανοίγουν χειροκίνητα αλλά και απλώς ανακλινόμενα.

Η Hyundai τοποθέτησε οθόνη αφής 8,0 ιντσών στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας, ενώ εξόπλισε το i10 με ηλεκτρονικούς «φύλακες αγγέλους», μεταξύ των οποίων τα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης, κόπωσης οδηγού, προειδοποίησης ορίου ταχύτητας, αλλαγής λωρίδας αλλά και αυτόματης επιλογής δέσμης φώτων.

Advertisement

Το νέο Hyundai i10 διαθέτει και το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ της κατηγορίας του (252 λίτρα) –δηλαδή ακόμη και 50% μεγαλύτερο χώρο σε σχέση με άλλα δημοφιλή αυτοκίνητα πόλης- ενώ για πρώτη φορά υπάρχει επιλογή διπλού δαπέδου για κρυφό αποθηκευτικό χώρο προκειμένου να κρύψεις εκεί τα όποια πολύτιμα αντικείμενα έχεις πριν εξορμήσεις το Σαββατόβραδο.

Το νέο Hyundai i10 δεν θα σε ξεπαραδιάσει όπως άλλα, αφού εξοικονομεί περισσότερο καύσιμο χάρη στις νέες τεχνολογίες των κινητήρων και των κιβωτίων του. Μειώνει περίπου κατά 15% την κατανάλωση και τις εκπομπές καυσαερίων στο μηχανικό κιβώτιο και κατά 20% στο νέο αυτόματο κιβώτιο, με μέση κατανάλωση από 4,5 έως 4,7 λίτρα, χάρη:

  • στο στάνταρ νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας Energy Regeneration System που συλλέγει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα και την επαναξιοποιεί στις ηλεκτρικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, ξεκουράζοντας τον κινητήρα.
  • στο στάνταρ σύστημα Idle Stop and Go (ISG), που συντελεί στην εξοικονόμηση καυσίμου και τη μείωση εκπομπών καυσαερίου ιδιαίτερα σε αστικές περιοχές, σβήνοντας αυτόματα τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάση.
Advertisement

Το νέο Hyundai i10 διαθέτει επιλογή ανάμεσα σε ένα 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με ένα με αυτοματοποιημένες αλλαγές σχέσεων (AMT), σε συνδυασμό μάλιστα με δύο διαθέσιμους σύγχρονους οικονομικούς σε λειτουργία κινητήρες.

Έναν 3κύλινδρο MPi 1.0lt με 67 ίππους και ροπή 96 Nm, που εστιάζει στη σπιρτάδα και τη χαμηλή κατανάλωση εντός πόλης, έναν ισχυρότερο 16βάλβιδο MPi 1.2lt με 84 ίππους και ροπή 118 Nm, για άνετα και ήσυχα ταξίδια και φυσικά, το κερασάκι στη τούρτα για περισσότερο μπρίο και δυναμικές επιδόσεις έναν επίσης 3κύλινδρο ψυχωμένο βενζινοκινητήρα 1.0lt με τούρμπο, 100 ίππους, σπορ κιβώτιο έξι σχέσεων, aggressive look και ανάλογο στήσιμο (N Line).

Στην τελευταία και πιο πικάντικη έκδοση, σίγουρα θεωρείται πως θα βρουν καταφύγιο όλοι όσοι αναζητούν ένα GTi τσέπης ως το πρώτο τους και μάλιστα αξέχαστο αυτοκίνητο. Ένα πραγματικό σχολείο απαιτητικής οδήγησης για νέους, με ασφάλεια, προσιτό κόστος και έντονες οδηγικές συγκινήσεις.

Πρόσημο θετικό λοιπόν, για το νέο και ελκυστικό παιδί της Hyundai, το i10, το οποίο εισάγει τα αυτοκίνητα πόλης κυριολεκτικά στην επόμενη μέρα. Καμία έκπτωση εκ μέρους του σε καίριους τομείς που υπερτερούσαν διαχρονικά μέχρι σήμερα τα αμέσως μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Το νέο Hyundai i10 σε προκαλεί-προσκαλεί να το γνωρίσεις…