Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Hyundai: Αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 και κινούμενα πεντάλ

Ελλάδα 8:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Hyundai: Αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 και κινούμενα πεντάλ

ΝΕΑ

Hyundai: Αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 και κινούμενα πεντάλ

ΝΕΑ

Στη Hyundai, η ευρηματικότητα των ανθρώπων της και η τόλμη τους για την έμπρακτη εφαρμογή των ιδεών τους είναι κάτι που αναγνωρίζεται αναμφισβήτητα, πλέον. Αυτή τη φορά, η σκέψη τους αφορά στο Επίπεδο 4 της αυτόνομης οδήγησης.

Advertisement
Advertisement

Ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο το οποίο θα διαθέτει σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 4 θα δύναται να λειτουργεί ως απλός μεταφορέας επιβατών για μεγάλο χρονικό διάστημα ή και το σύνολο της διαδρομής, εφόσον το επιτρέψουν το γενικότερο τεχνολογικό περιβάλλον και οι νομικές συνθήκες.

Σε μια τέτοια περίπτωση, το τιμόνι και τα πεντάλ θα είναι απλώς προεξέχοντα αντικείμενα και δεν θα έχουν τον παραδοσιακό, ουσιαστικό και απαραίτητο ρόλο τους τον οποίο διαδραματίζουν από την εποχή που εφευρέθηκε το αυτοκίνητο.

Με λίγα λόγια, όταν ο οδηγός δεν θα τα χρησιμοποιεί για να κατευθύνει το όχημα, θα αποτελούν «εμπόδιο» στην ευρυχωρία που θα έχει στη διάθεσή του. Εξ ορισμού, το Επίπεδο 4 της αυτόνομης οδήγησης απαιτεί την ύπαρξή τους ώστε αυτός να μπορεί να αναλάβει τον χειρισμό τού αυτοκινήτου όποτε το επιθυμεί ή όταν χρειαστεί να επέμβει για να αποτρέψει ένα ατύχημα.

Advertisement
Advertisement

Στη Hyundai, σκέφτηκαν να τοποθετήσουν στα μοντέλα τους που θα διαθέτουν αυτήν την τεχνολογία πεντάλ τα οποία θα αποσύρονται από την κλασική θέση τους και θα απομακρύνονται από τα πόδια τού οδηγού, επιτρέποντας να υπάρχει περισσότερος διαθέσιμος ωφέλιμος χώρος γι’ αυτόν.

Για τον λόγο αυτό στις 23 Αυγούστου 2021 κατέθεσαν αίτηση για την κατοχύρωση της ευρεσιτεχνίας, αρχικά στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Κορέας («KIPO»). Αυτή έφτασε και στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών («USPTO»), όπου την ανακάλυψαν οι συνάδελφοι της αυτοκινητικής ιστοσελίδας Carbuzz, οι οποίοι έχουν συχνή πληροφόρηση από το αμερικανικό Γραφείο αναφορικά με την Αυτοκινητοβιομηχανία.

Advertisement

Στις 23 Φεβρουαρίου τρέχοντος έτους, αυτό δημοσίευσε την πατέντα υπ’ αριθμόν 2023/0056163 Α1 στην οποία περιγράφεται ότι τα (δύο) πεντάλ θα μετακινούνται προς τα δεξιά και προς τα αριστερά, αντιστοίχως, δημιουργώντας περισσότερο χώρο για τον οδηγό. Όταν θα χρειαστεί, θα επανέρχονται στη γνωστή θέση τους για να εκτελέσουν και πάλι τη λειτουργία τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Eπίσημο: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό Hyundai Kona (+video)
Γιατί οι οδηγοί φοβούνται την αυτόνομη οδήγηση;
Δοκιμή: Hyundai Santa Fe Plug-in Hybrid

Advertisement