Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Honda Sensing 360 για ένα μέλλον χωρίς ατυχήματα

  • newsautoteam

Η Honda μόλις παρουσίασε το νέο σύστημα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, Sensing 360, το οποίο «διαγράφει» τα τυφλά σημεία γύρω από το όχημα, συμβάλλοντας έτσι στην αποφυγή συγκρούσεων και στη μείωση της έντασης του οδηγού.

Το εξελιγμένο σύμπλεγμα αισθητήρων του Honda Sensing 360 διαθέτει μεγάλη εμβέλεια ανίχνευσης, όχι μόνο μπροστά και πίσω αλλά συνολικά στην περίμετρο του οχήματος.

Το Honda Sensing 360 θα ξεκινήσει το 2022 στην κινεζική αγορά και μέσα στις προθέσεις της Honda είναι να επεκτείνει τη διάθεσή του σε όλα τα μοντέλα της που θα κυκλοφορήσουν μέχρι το 2030. Το νέο αυτό σύστημα, εντάσσεται στο πλαίσιο της καμπάνιας «Ασφάλεια για όλους» της Honda και έρχεται στο προσκήνιο ως η εξέλιξη του Honda Sensing που είχε παρουσιαστεί το 2014.

Το Honda Sensing 360 πραγματοποιεί ανίχνευση 360 μοιρών, διαθέτοντας συνολικά πέντε ραντάρ κυμάτων χιλιοστού σε κάθε γωνία του οχήματος, εκτός από τη κάμερα που χρησιμοποιείται και στην υπάρχουσα γενιά του Honda Sensing. Για την εξέλιξη του Honda Sensing 360, η Honda αξιοποίησε τις γνώσεις και την τεχνογνωσία που συγκεντρώθηκαν μέσω της έρευνας για την ανάπτυξη των τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3.

Στα βασικά χαρακτηριστικά του Honda Sensing 360, συγκαταλέγονται τόσο το αυτόματο φρενάρισμα για τον περιορισμό των συνεπειών μιας σύγκρουσης (CMBS) το οποίο διαθέτει ευρύτερο φάσμα ανίχνευσης αυτοκινήτων ή και πεζών στην περίμετρο του οχήματος, όσο και το σύστημα προειδοποίησης της κυκλοφορίας σε διασταυρώσεις.

Οι αισθητήρες του συστήματος βοηθούν και στην αποφυγή της σύγκρουσης με τα οχήματα της διπλανής λωρίδας κυκλοφορίας, όταν ο οδηγός προτίθεται να την αλλάξει. Όταν το σύστημα αναγνωρίζει τον κίνδυνο σύγκρουσης με ένα όχημα που πλησιάζει από το τυφλό σημείο πίσω από το όχημα. Οι ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις του συστήματος, βοηθούν στην αποφυγή της σύγκρουσης.

Το Active Lane Change Assist που ενεργεί κατά την οδήγηση με το Adaptive Cruise Control (ACC) το οποίο διαθέτει και Low-Speed ​​Follow και ενεργοποιημένο το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (LKAS), όταν πληρούνται ορισμένες προϋποθέσεις σε αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας, θα βοηθήσει ενεργά τον οδηγό να κάνει την αλλαγή της λωρίδας κυκλοφορίας με αυτόματη κίνηση του τιμονιού.

Επιπλέον, με το σύστημα που ελέγχει την ταχύτητα του οχήματος σε σχέση με την καμπύλη της στροφής που διαγράφεται εμπρός, προκειμένου να κάνει την απαραίτητη προσαρμογή για να μην υπάρξει καμία πιθανότητα εκτροπής από την επιθυμητή πορεία. Όλα τα παραπάνω, ως μέρος του Honda Sensing 360, αποτελούν έμπρακτη προσπάθεια της Ιαπωνικής εταιρείας για το σταδιακό περιορισμό των θανάτων από τροχαία περιστατικά που αφορούν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα της Honda. Ο στόχος που έχει τεθεί από τη Honda, είναι ο μηδενισμός των θυμάτων έως το 2050.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρώτες επίσημες εικόνες για το νέο Honda Civic Type R
Δοκιμή: Honda CR-V e:HEV AWD
Honda e: Το πιο εξελιγμένο μικρό ηλεκτρικό της αγοράς

 

 

 

 

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto