Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Honda HR-V e:HEV: Υβριδική τεχνολογία από τη Formula 1

Ελλάδα 21:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Honda HR-V e:HEV: Υβριδική τεχνολογία από τη Formula 1

ΝΕΑ

Honda HR-V e:HEV: Υβριδική τεχνολογία από τη Formula 1

ΝΕΑ

Η Honda έχει μεταφέρει στο premium SUV την τεχνολογία από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1.

Advertisement
Advertisement

Η Honda αποφάσισε να χρησιμοποιήσει υβριδικό σύνολο μετάδοσης της κίνησης στο νέο HR-V εισάγοντας στο κοινό της το εξελιγμένο e:HEV. Για να φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο απόδοσης και αποτελεσματικότητας η εταιρεία συνεργάστηκε με την αγωνιστική ομάδα για Formula 1 η οποία είχε εξελίξει το κορυφαίο σύστημα Formula 1 Hybrid Power Unit.

Κάπως έτσι δημιουργήθηκε το υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda το οποίο τοποθετήθηκε στο HR-V ανεβάζοντας κατακόρυφα τον πήχη της ενεργειακής απόδοσης στο δρόμο. Το σύστημα αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων i-VTEC ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνολική απόδοση είναι στους 131 ίππους και 253 Nm ροπής με την παραγωγή εκπομπών CO2 να περιορίζεται στα 122 γρ./χλμ και την κατανάλωση να μένει στα 5,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Advertisement
Advertisement

Αυτό που ξεχωρίζει το σύστημα e:HEV είναι ο ομαλός τρόπος με τον οποίο οι τρεις τρόποι οδήγησης (EV Mode, Hybrid Mode, Engine Mode) εναλλάσσονται για να εξασφαλίσουν την καλύτερη απόδοση ανάλογα με τις συνθήκες στο δρόμο.

Όταν οδηγείτε με σταθερή υψηλή ταχύτητα, όπως στον αυτοκινητόδρομο, το σύστημα λειτουργεί με κίνηση κινητήρα (Engine Mode). Εάν απαιτείται περαιτέρω επιτάχυνση, όπως κατά την προσπέραση, το αυτοκίνητο θα μεταβεί σε υβριδική κίνηση (Hybrid Mode) για αυτήν την πρόσθετη ώθηση. Επιπλέον, όταν βρίσκεστε σε Hybrid Drive, η ισχύς από τη γεννήτρια με βενζινοκινητήρα μπορεί να εκτραπεί για επαναφόρτιση της μπαταρίας, προσφέροντας πρόσθετα οφέλη απόδοσης.

Advertisement

Τέλος, για ακόμα πιο αποτελεσματική χρήση της ηλεκτρικής κίνησης (EV Mode) ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το «B» από το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο προσφέρει αυξημένα (και ρυθμιζόμενα) επίπεδα ανάκτησης ενέργειας κατά την οδήγηση ή το φρενάρισμα. Ενδιαφέρον σημείο είναι ότι το σύστημα eCVT της Honda επιτυγχάνει υψηλότερο ποσοστό συσσωρευμένου χρόνου ηλεκτροκίνησης όταν βρίσκεται στις πόλεις από άλλα υβριδικά που πωλούνται σήμερα.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Honda Jazz e:HEV 1.5 i-MMD 122 PS
Honda e:Ny1: Ασφάλεια και ταχύτητα στη φόρτιση της μπαταρίας
Honda Civic e:HEV: Δέσμευση ασφάλειας για τους επιβάτες