Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Honda Civic e:HEV: Υβριδική τεχνολογία αιχμής

Ελλάδα 3:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Honda Civic e:HEV: Υβριδική τεχνολογία αιχμής

ΝΕΑ

Honda Civic e:HEV: Υβριδική τεχνολογία αιχμής

ΝΕΑ

Η Honda τελειοποίησε το υβριδικό σύστημα e:HEV προσφέροντας ανώτερα επίπεδα απόδοσης.

Advertisement
Advertisement

Από την πρώτη στιγμή που η Honda παρουσίασε το νέο Civic όλα τα βλέμματα έπεσαν πάνω στο αναβαθμισμένο υβριδικό της σύστημα. Το e:HEV το γνωρίσαμε πρώτη φορά στο νέο Jazz και λίγους μήνες αργότερα τοποθετήθηκε στην πιο ολοκληρωμένη του μορφή στο νέο Civic προχωρώντας ένα βήμα παραπάνω στον τομέα της αποτελεσματικότητας και την απόδοσης.

Το υβριδικό σύστημα της Honda αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης 2.0 λίτρων ο οποίος χάρη στον άμεσο ψεκασμό αποδίδει 140 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 185 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Με τον θερμικό κινητήρα συνεργάζεται ένας ηλεκτροκινητήρας ο οποίος ανεβάζει την συνολική ισχύ στους 181 ίππους και τα 315 Nm ροπής.

Advertisement
Advertisement

Για να φτάσει το σύστημα να μεγιστοποιήσει την απόδοσή του συνοδεύεται από μια μπαταρία λιθίου η οποία έχει εξελιχθεί από την Honda και είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα. Πριν κοιτάξει κανείς τις επιδόσεις του συνόλου θα πρέπει να αναφερθεί ότι η θερμική αποτελεσματικότητα του κινητήρα είναι στο 41%, νούμερο που τον φέρνει στην κορυφή.

Όπως είναι φυσιολογικό, οι επιδόσεις του νέου Civic είναι εξαιρετικές τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 7,8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 180 χλμ/ώρα. Μπορεί οι επιδόσεις να είναι δυναμικές για το νέο μοντέλο της Honda, ωστόσο εκεί που διακρίνεται είναι η αποτελεσματικότητά του. Ταυτόχρονα καταφέρνει να είναι οικονομικός και οικολογικός πετυχαίνοντας 108 γρ/χλμ στις εκπομπές CO2, ενώ η κατανάλωση καυσίμου βρίσκεται στα επίπεδα των 4,7 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα.

Advertisement

Η Honda έχει δημιουργήσει τρεις συνθήκες οδήγησης για να ταιριάξουν πλήρως στις καθημερινές ανάγκες του οδηγού. Ο χρήστης λοιπόν απολαμβάνει το EV Drive (αποκλειστικά ηλεκτροκίνηση), Hybrid Mode (συνδυαστική ισχύ βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα) και Engine Drive (αποκλειστικά βενζινοκινητήρας). Στην ομαλή μετάβαση από τις διαφορετικές καταστάσεις έξυπνο συμβάλει το αυτόματο σύστημα μετάδοσης eCVT αλλά και οι επιλογές οδήγησης ECO, Normal και Sport.

Advertisement

Η εξέλιξη του e:HEV της Honda για 20 χρόνια είχε ως αποτέλεσμα μια εξελιγμένη μονάδα ισχύος που συνδυάζει την απόκριση και την ισχύ ενός ηλεκτροκινητήρα, με τη βελτιστοποίηση μεγάλης εμβέλειας ενός βενζινοκινητήρα που εντυπωσιάζει σε κάθε οδηγική περίσταση.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Honda Civic: Μέγιστη ασφάλεια με τεχνολογία αιχμής (+video)
Honda Civic: Κορυφαία ευρυχωρία επιπέδου SUV
Οδηγούμε το νέο Honda Civic Type R