Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

H Porsche των 1,5 εκατομμυρίων ευρώ και πάλι στο Ring

  • Κωνσταντίνος Μποϊδάνης (km@carmgz.gr)

Μπορεί το πρώτο δείγμα να παραδόθηκε ήδη στον τυχερό και με βαθιές τσέπες ιδιοκτήτη, όμως η Singer συνεχίζει τις δοκιμές της Porsche 911 DLS, πιθανότατα αναζητώντας τον επόμενο σταθμό της σε επίπεδο απόδοσης.

Ο 4λιτρος boxer περιστρέφεται έως και τις 9.000 σ.α.λ. και αποδίδει 500 ίππους αλλά προφανώς, το κοινό της Singer θα περιμένει τη συνέχεια της εξέλιξης.

Ο Rob Dickinson, ιδρυτής και πρόεδρος της εταιρείας αλλά και ξάδερφος του θρυλικού Bruce Dickinson των Iron Maiden, ήταν αυτός που έθεσε πολύ ψηλά τον πήχη σε ότι είχε να κάνει με την απόδοση και τις επιδόσεις της ολιστικά βελτιωμένης 964. Με τη συνεργασία των Brembo, Michelin, Williams Advanced Engineering, BBS Motorsports, Bosch και Hewland, ένα από τα μοντέλα που εξέλιξαν ήταν και η 911 DLS.

Το αυτοκίνητο είναι βασισμένο στην Porsche 964 του 1989 και αποτελεί μέρος μιας περιορισμένης παραγωγής μόλις 75 μονάδων. Το DLS σημαίνει Dynamics and Lightweighting Study και ανταποκρίνεται πλήρως στις επεμβάσεις που έχει δεχτεί η 911 για να γίνει το εξωτικό υπεραυτοκίνητο που με τις επιδόσεις και τη συμπεριφορά του θα δικαιολογεί τα 1,5 εκατομμύρια ευρώ του κόστους του.

Εύκολα καταλαβαίνει κανείς τις αλλαγές που έχουν γίνει στο αμάξωμα, μετά τον ανασχεδιασμό πολλών τμημάτων. Έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην αεροδυναμική, ενώ για να περιοριστεί όσο είναι δυνατόν το βάρος, η χρήση του ανθρακονήματος είναι εκτενής σε όλα τα σημεία του αμαξώματος και όχι μόνο.

Ο ατμοσφαιρικός αερόψυκτος κινητήρας με τη χωρητικότητα των 4,0 λίτρων, αποδίδει 500 ίππους και μπορεί να περιστραφεί μέχρι και τις 9.000 σ.α.λ. Το ότι όμως έχει φτάσει την επιθυμητή απόδοση και οι παραδόσεις στους ενθουσιώδεις πελάτες έχουν αρχίσει, δεν σημαίνει πως η Singer δεν θα συνεχίσει την εξέλιξη του μοντέλου.

Κάπως έτσι εξηγείται και το γεγονός πως πάλι η 911 DLS by Singer, εθεάθη αυτές τις μέρες στο Nurburgring να κάνει γρήγορους γύρους στο πλαίσιο δοκιμών εξέλιξης. Οι πληροφορίες για τις δοκιμές αυτές, κάνουν λόγο για εναλλακτικά συστήματα τροφοδοσίας διατηρώντας τον ατμοσφαιρικό κινητήρα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η πρώτη Singer 911 DLS είναι έτοιμη προς παράδοση
Η πυραυλοκίνητη Porsche Mission R με εξωφρενικές επιδόσεις (video)
Δοκιμή: Porsche 911 GT3

 

 

 

 

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto