Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H Mercedes αλλάζει στρατηγική και προσανατολισμό

Ελλάδα 8:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

H Mercedes αλλάζει στρατηγική και προσανατολισμό

ΝΕΑ

H Mercedes αλλάζει στρατηγική και προσανατολισμό

ΝΕΑ

Θυμάστε τις εποχές που βλέπαμε στο δρόμο ένα μοντέλο με σήμα το αστέρι και γυρίζαμε το κεφάλι;

Advertisement
Advertisement

Μάλλον θα τις ξαναζήσουμε από το 2025 και έπειτα…

Με την ταχεία είσοδο μας στην εποχή της ηλεκτροκίνησης θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για αλλαγή στο παγκόσμιο χάρτη της αυτοκίνησης. Μία τεράστια αλλαγή βρίσκεται προ των πυλών και έχει σχέση με τη στρατηγική της Mercedes-Benz. Που με βάση τις εξελίξεις φαίνεται πως ολοκληρώνεται ένας  κύκλος 30 ετών με άνοιγμα προς το ευρύ αγοραστικό κοινό και με σχετικά προσιτά μοντέλα.

Advertisement
Advertisement

Ο λόγος πολύ απλός. Οι ελλείψεις έχουν δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στις εταιρείες και αυτές δεν είναι σε θέση να κατασκευάσουν όσα αυτοκίνητα θα ήθελαν ή είχαν προγραμματίσει. Έτσι οι πρώτες ύλες  καταλήγουν σε μοντέλα που αποφέρουν υψηλή κερδοφορία. Την οποία μπορούν να πετύχουν πιο εύκολα τα premium μοντέλα,αν και πάλι είναι άλλα τα κέρδη που προκύπτουν από μία A-Class ή μία B-Class των 25.000 ευρώ και άλλα τα περιθώρια από μία S-Class των 140.000 ευρώ.

Η Mercedes-Benz λοιπόν θα απομακρυνθεί από τις πιο μικρές και πιο οικονομικές προτάσεις της γκάμας της και θα εστιάζει στα premium αλλά και top premium μοντέλα, τα οποία θα αποτελέσουν το 75% των επενδύσεων και μετέπειτα του συνόλου της γκάμας της. Η γκάμα από το 2025 και έπειτα (όπου τελειώνει η πορεία και παραγωγή των A-Class και B-Class) θα ξεκινά με τις EQA και EQB, οι οποίες θα γίνουν οι entry level επιλογές και έπειτα, το ενδιαφέρον θα στρέφεται σε μοντέλα όπως η C-Class, η Ε-Class, η S-CLass και η G-Class. Η S-Class μάλιστα παρουσίασε αύξηση στις πωλήσεις της σε ποσοστό 40% το τελευταίο έτος.

Advertisement

Συνολικά η Mercedes-Benz θα επανέλθει στο προ 30ετιάς luxury προφίλ της με μικρότερο όγκο πωλήσεων, λιγότερες επιλογές στη γκάμα και μονάχα ακριβά, πολύ ακριβά και απλησίαστα μοντέλα για λίγους και εκλεκτούς. Με αυτό τον τρόπο και θα ενισχύει το brand name της, αλλά και θα ανοίξει την πόρτα στην κερδοφορία, αποφεύγοντας με έξυπνο ελιγμό τις ελλείψεις σε microchips, πρώτες ύλες αλλά και μπαταρίες, που είναι και το ζητούμενο της επόμενης μέρας. Πόσες EQS και EQS SUV ή καλύτερα… Maybach SL (που θα αποτελέσει και επίσημα μέλος της γκάμας) να πουλήσει άλλωστε η γερμανική μάρκα; Σίγουρα περισσότερες από Α-Class και B-Class.

Advertisement

 

Στην πράξη λοιπόν θα υπάρχουν τρεις υπο-ομάδες μοντέλων στα πλαίσια της γκάμας της Mercedes. Στην κορυφαία που θα ονομάζεται Top End Luxury θα περιλαμβάνονται όλες οι AMG και Maybach, η EQS και η EQS SUV, η S-Class και η GLS, καθώς και η G-Class. 

Advertisement

Μια βαθμίδα πιο χαμηλά θα βρίσκονται τα μοντέλα που θα ανήκουν στην ομάδα Core Luxury. Δηλαδή  οι C και E-Class και οι διάφορες παραλλαγές αμαξωμάτων τους καθώς και οι ηλεκτρικές εκδοχές τους, όπως η EQE και η EQE SUV. 

Τέλος η Entry Luxury, όπως λέει και το όνομά της, θα περιλαμβάνει τα εισαγωγικά μοντέλα της γκάμας, που σε αντίθεση με το τώρα που είναι συνολικά 7 δεν θα ξεπερνούν τα τέσσερα… Σίγουρες εδώ είναι οι EQA και EQB, ενώ πιθανή είναι μια λιμουζίνα που η Mercedes χαρακτηρίζει ως SUL ( Sport Utility Limousine) και ένα πιο σπορ μοντέλο ως διάδοχος της CLA.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Προς πώληση η Mercedes-Benz 450 SEL του Bono
H Mercedes-Benz S-Class της Mansory είναι το κάτι άλλο!
Έτσι θα είναι η νέα Mercedes C-Class All-Terrain