Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H επιστροφή της πιο θρυλικής Porsche 911

Ελλάδα 9:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

H επιστροφή της πιο θρυλικής Porsche 911

ΝΕΑ

H επιστροφή της πιο θρυλικής Porsche 911

ΝΕΑ

Η εταιρία Singer, γνωστή και από άλλες μοναδικές δημιουργίες της πάνω σε Porsche, επιστρέφει αυτή τη φορά με την αρχετυπική και πάντα μοναδική Turbo.

Advertisement
Advertisement

Πρόκειται σίγουρα για ένα αυτοκίνητο-θρύλο, μία 911 που άφησε το σημάδι της όχι μόνο στην ιστορία του εταιρίας αλλά και σε ολόκληρη την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο λόγος για την Porsche 911 Turbo, με τον κωδικό 964, ένα αυτοκίνητο ασύλληπτων επιδόσεων για την εποχή του και παροιμιώδες για τον δύστροπο χαρακτήρα του και τις υψηλές οδηγικές ικανότητες που απαιτούσε από τον οδηγό του.

Αυτή η τόσο ξεχωριστή 911 Turbo αναβιώνει στις μέρες μας χάρη στη γνωστή εταιρία Singer από την Καλιφόρνια. Μία εταιρία που εξειδικεύεται στις restomod Porsche, και που τώρα αναλαμβάνει να ξυπνήσει το “θηρίο”.

Advertisement
Advertisement

Βέβαια, το 2022 δεν είναι όπως το 1975 και έχουν μεσολαβήσει πολλές και σημαντικές αλλαγές στην αυτοκίνηση. Και το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες η σύγχρονη εκδοχή της 911 Τurbo η οποία θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή.

Για σασί χρησιμοποιείται ένα ορίτζιναλ της γενιάς 964 ενώ ο κινητήρας είναι ο ατμοσφαιρικός 3,8, στον οποίο έχουν προστεθεί δύο turbo της Borg-Warner από την τελευταία γενιά 992, σε συνδυασμό με ηλεκτρικές βαλβίδες ανακούφισης και Intercooler. Η ισχύς φθάνει στους 450 ίππους ενώ παρέχεται στους πελάτες η δυνατότητα να κάνουν τις δικές τους ρυθμίσεις αν θέλουν περισσότερα άλογα.

Advertisement

Η εταιρία μπήκε στον πειρασμό να ρυθμίσει έτσι τον κινητήρα ώστε να υπάρχει κάτι από το μνημειώδες turbo lag της πρώτης 911 Turbo, αλλά τελικά αποφάσισαν ότι κάτι τέτοιο δεν θα ταίριαζε με τα σημερινά δεδομένα. Πάντως αν και πάλι ο πελάτης το επιθυμήσει, μπορούν να γίνουν οι κατάλληλες ρυθμίσεις ώστε να έχει την καθυστέρηση στο τούρμπο που επιθυμεί.

Advertisement

Το κιβώτιο είναι εξατάχυτο μηχανικό ενώ μπορεί να γίνει επιλογή σε πισωκίνητη ή τετρακίνητη μετάδοση (από την 993). Υπάρχουν ελαστικά της Michelin, θερμαινόμενα καθίσματα, ασύρματη φόρτιση, ηλιοροφή, ειδικές βαλίτσες που να ταιριάζουν στον χώρο πίσω από τους επιβάτες και βέβαια κλιματισμός.

Παρέχεται και η δυνατότητα για μία πολύ πιο “γυμνή” εκδοχή, με αρκετή χρήση carbon και κέρδος 100 κιλά κάτω από τα 1.270 που ζυγίζει το αυτοκίνητο στην κανονική του μορφή.

Advertisement

Η Singer Turbo Study όπως είναι προς το παρόν το όνομά της βρίσκεται σε εξέλιξη τα τελευταία δύο χρόνια, και αυτό οφείλεται στην τεράστια προσοχή που έχει δοθεί στην λεπτομέρεια. Αρκεί να ρίξει κανείς μια ματιά στο ανανεωμένο σαλόνι -πάντα με την αύρα της κλασικής Porsche- ή στον χώρο του κινητήρα, όπου τίποτα δεν θυμίζει το “ατμοσφαιρικό” χάος της κλασικής 911 Τurbo.

H Singer σκοπεύει να κατασκευάσει 70 τέτοια αυτοκίνητα, τα οποία όλα έχουν ήδη προπωληθεί και η παραγωγή της θα ξεκινήσει προς τα τέλη της χρονιάς. Όσο για την τιμή της; Αναμένεται να ξεπερνάει τις 650.000 ευρώ. Όχι και άσχημα για όποιον θέλει να ζήσει κάτι από την ταραχή της κλασικής 911 Τurbo αλλά χωρίς τις δυσκολίες και τις ιδιοτροπίες εκείνης της πρώτης και αξεπέραστης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η φτερούγα της νέας Porsche 911 GT3 RS θα γράψει ιστορία! (+video)
Facelift εν όψει για την Porsche 911
«Βγάζει μάτια» αυτή η προκλητική Porsche 911 Turbo S