Great Wall: Οι αντιγραφές δεν έχουν τέλος…
ΝΕΑGreat Wall: Οι αντιγραφές δεν έχουν τέλος…
ΝΕΑΣτο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Chengdu παρουσιάστηκε ένα αυτοκίνητο που επιεικώς θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως αμφιλεγόμενο: το Ora Ballet Cat.
Σύμφωνα με το CarNewsChina, το δεύτερο αντίπαλο δέος του ηλεκτρικού Beetle από την Ora προορίζεται για κορίτσια, ενώ αντίστοιχα, το Ora Punk Cat για αγόρια.
WHAT CAR
Η Great Wall είναι η εταιρεία που κατέχει την Ora και μια πολυτελή μάρκα που ονομάζεται WEI. Όταν η τελευταία άρχισε να ασχολείται με ένα άλλο ρετρό concept πιστέψαμε πως θα ήταν εντελώς νέο. Δεν είναι όμως. Πρόκειται για ένα Ora Punk/Ballet με διαφορετικές λεπτομέρειες.
Ανεξάρτητα από το όνομα που θα έχει το πρωτότυπο, κοιτάζοντας το προφίλ του διακρίνουμε αρκετές ομοιότητες με το μοντέλο που προαναφέραμε. Η κολώνα C είναι αυτή που καθιστά πιο προφανή τη συγγένεια των δυο αυτοκινήτων, αλλά πέραν αυτής υπάρχουν και άλλα κοινά στοιχεία.
Για παράδειγμα, οι πόρτες και τα φτερά είναι ίδια στα δυο μοντέλα, μόνο τα φωτιστικά είναι εκείνα που διαφέρουν στο πρωτότυπο της WEI.
Η Great Wall διαμόρφωσε εσκεμμένα το εμπρός καπό με τέτοιο τρόπο προκειμένου να μοιάζει αρκετά με ένα αμερικανικό αυτοκίνητο της δεκαετίας του 1950. Η πόρτα του χώρου αποσκευών φιλοξενεί ένα εφεδρικό ελαστικό.
Ωστόσο, το προφίλ του πρωτότυπου της WEI δείχνει ότι αυτές ήταν προσαρμογές σε κάτι που ήδη υπήρχε. Δυστυχώς για τη Great Wall, αυτές οι αλλαγές δεν ήταν πολύ αποτελεσματικές ώστε να καταφέρει να αποκρύψει το αυτοκίνητο που κρύβεται από κάτω.
Δεν θα εκπλαγούμε αν η WEI αποφασίσει να πουλήσει αυτό το “concept” σε υψηλότερη τιμή. Αν ήθελε απλώς να παρουσιάσει ένα νέο στυλ ή να προβλέψει ένα μελλοντικό αυτοκίνητο – όπως συνήθως κάνουν τα πρωτότυπα – θα ήταν εντελώς ξεχωριστό εξωτερικά και όχι ένα αυτοκίνητο που βασίζεται σαφώς σε κάποιο μοντέλο το οποίο θα τεθεί σύντομα σε παραγωγή.
Στοιχηματίζουμε πάντως πως το πρωτότυπο WEI θα προσφέρει τις ίδιες μπαταρίες LFP που χρησιμοποιούνται και στο Punk/Ballet Cat. Έτσι θα υπάρχουν δύο επιλογές χωρητικότητας: 47,8 kWh και 59,1 kWh, με αυτονομία στον κύκλο δοκιμών NEDC 401 και 501 km αντίστοιχα, όπως προκύπτει δηλαδή από το Ora EV.
Το WEI θα μπορούσε επίσης να προσφέρει μια διαφορετική μπαταρία – με περισσότερα κύτταρα και μεγαλύτερη αυτονομία. Κάτι τέτοιο προφανώς και δεν έγινε όμως.
Γνωρίζουμε ότι η μείωση του κόστους είναι απαραίτητη καθώς επίσης και η χρήση υπαρχόντων μηχανικών μερών εξυπηρετούν τη βιωσιμότητα μιας εταιρίας.
Ωστόσο, είναι απογοητευτικό που η Great Wall δημιούργησε ένα πρωτότυπο βασισμένο αμιγώς σε όχημα παραγωγής που μάλιστα είναι πιστό αντίγραφο του VW Beetle. Είμαστε σίγουροι ότι θα μπορούσε να κάνει κάτι πολύ πιο δημιουργικό…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Great Wall κατοχυρώνει το ηλεκτρικό Beetle
Πιθανά νομικής φύσης μέτρα της VW κατά της Great Wall
Ηλεκτρικός Σκαραβαίος από την κινέζικη Great Wall Motors