Γιατί θα μειωθεί η παραγωγή αυτοκινήτων στην Ευρώπη;
ΝΕΑΓιατί θα μειωθεί η παραγωγή αυτοκινήτων στην Ευρώπη;
ΝΕΑΤα πολιτικά, ιατρικά και στρατιωτικά δεδομένα που επικρατούν στη Γηραιά Ήπειρο, πιθανόν θα έχουν μεγαλύτερη επίπτωση στην παραγωγή αυτοκινήτων στο έδαφός της τους προσεχείς μήνες.
Σύμφωνα με την πρόβλεψη των στελεχών τής «S&P Global Mobility» ο όγκος παραγωγής των αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη αναμένεται να μειωθεί σε σημαντικό ποσοστό εντός των προσεχών μηνών, σε σχέση με πριν.
WHAT CAR
Βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας που έκαναν οι αναλυτές της, ως αιτίες γι’ αυτό αναφέρονται τα προβλήματα έγκαιρης τροφοδοσίας της εφοδιαστικής αλυσίδας με τα απαραίτητα ανταλλακτικά, η επαπειλούμενη μείωση της ποσότητας ενέργειας που χρειάζονται τα εργοστάσιά τους ενόψει του χειμώνα, η πιθανή εφαρμογή απαγορευτικών μέτρων από τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις σε περίπτωση έξαρσης των κρουσμάτων του νέου κορωνοϊού και ο συνεχιζόμενος πόλεμος στην Ουκρανία.
Στο κείμενο της έρευνας αναφέρεται ότι από τον προσεχή Νοέμβριο ως και την άνοιξη του 2023 υπάρχει η πιθανότητα να κατασκευάσουν τουλάχιστον 1.000.000 λιγότερα καινούργια οχήματα (συνολικά) σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα της περιόδου 2021-2022. Μάλιστα, επισημαίνεται ότι η μειωμένη παραγωγή ενδεχομένως θα συνεχίζεται και μετά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, εφόσον δεν βελτιωθούν τα δεδομένα.
Σύμφωνα με την «S&P Global Mobility» η συνήθης, συνολική, παραγωγική ικανότητα των αυτοκινητοβιομηχανιών της Ευρώπης κυμαίνεται μεταξύ 4,0-4,5 εκατομμυρίων καινούργιων οχημάτων ανά τρίμηνο του έτους. Εξαιτίας των προβλημάτων που επικρατούν στην Ευρώπη η πρόβλεψη είναι ότι ο συνολικός όγκος παραγωγής θα μειωθεί (αναγκαστικά) στα περίπου 2,8 εκατομμύρια καινούργια αυτοκίνητα ανά τρίμηνο του έτους.
Σε δήλωση του ο κ. Edwin Pope, στέλεχος της εταιρείας είπε σχετικά: «Η πίεση στην αλυσίδα εφοδιασμού τής αυτοκινητοβιομηχανίας θα είναι έντονη, ειδικά όσο περισσότερο κάποιος κινείται αντίθετα από την επικρατούσα τάση παραγωγής οχημάτων. Οι εταιρείες ίσως χρειαστεί να σταματήσουν την παράδοση των αυτοκινήτων, λόγω της έλλειψης μεμονωμένων εξαρτημάτων που υπολείπονται για την ολοκλήρωση της κατασκευής τους».
Βεβαίως, οι κυβερνήσεις των ευρωπαϊκών χωρών που έχουν αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθούν να κάνουν ό,τι μπορούν για να περιορίσουν το φαινόμενο και να ομαλοποιηθεί όσο το δυνατόν η παραγωγική διαδικασία, για να μην πληγεί αντίστοιχα και η οικονομία τους.
Στην έρευνα μελετήθηκαν τα δεδομένα από 11 κεντρικά εργοστάσια των ευρωπαϊκών εταιρειών στη Γηραιά Ήπειρο και αξιολογήθηκε η βιωσιμότητά τους στις παρούσες συνθήκες. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα πιο ευάλωτα να επηρεαστούν περισσότερο από αυτές είναι όσα βρίσκονται στο Βέλγιο, στην Ιταλία και στην Ισπανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Χωρίς αυτοκίνητα θα καταρρεύσει η ευρωπαϊκή οικονομία!
Πώς μειώνει τους χρόνους παράδοσης η Toyota;
Ετοιμοπαράδοτο αυτοκίνητο; Ξεχάστε το!