Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γιατί τα τρακτέρ κινήθηκαν στην αριστερή λωρίδα του Κηφισού;

Ελλάδα 15:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γιατί τα τρακτέρ κινήθηκαν στην αριστερή λωρίδα του Κηφισού;

ΝΕΑ

Γιατί τα τρακτέρ κινήθηκαν στην αριστερή λωρίδα του Κηφισού;

ΝΕΑ

Χιλιάδες οδηγοί αναρωτήθηκαν γιατί τα τρακτέρ δεν κινήθηκαν στην δεξιά αλλά στην αριστερή λωρίδα του Κηφισού. Το Newsauto έχει την απάντηση…

Advertisement
Advertisement

Τα δεκάδες τρακτέρ που έκαναν την εμφάνιση τους στο κέντρο της Αθήνας προκάλεσαν αναστάτωση στους οδηγούς ενώ σε αρκετά σημεία της Πρωτεύουσας δημιουργήθηκε κυκλοφοριακό κομφούζιο.

Τα ογκώδη οχήματα, τα δεκάδες συνοδευτικά (αγροτικά και επιβατικά) αλλά και τα λεωφορεία μετέφεραν συνολικά 8.000 αγρότες που ήρθαν από πολλά σημεία της Ελλάδας για να διαμαρτυρηθούν ειρηνικά στο συλλαλητήριο των αγροτών.

Όπως είδαμε, τα τρακτέρ κινήθηκαν στη λεωφόρο Κηφισού από την αριστερή λωρίδα και από εκεί έστριψαν στη λεωφόρο Αθηνών για να μεταβούν στο Σύνταγμα. Χιλιάδες οδηγοί έκαναν παράπονα καθώς έβλεπαν τα τρακτέρ να παρελαύνουν στην αριστερή λωρίδα, θεωρητικά σε αυτήν που τα οχήματα αναπτύσσουν και μεγάλες ταχύτητες, αντί να κινούνται στη δεξιά.

Advertisement
Advertisement

Δύο ήταν οι λόγοι…

Για να μάθουμε το λόγο που συνέβη αυτό, επικοινωνήσαμε με τον σύμβουλο διαχείρισης κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής, Κίμωνα Λογοθέτη, ο οποίος μας έδωσε την εξήγηση:

«Ο Κηφισός είναι αυτοκινητόδρομος που διέρχεται εντός αστικού ιστού και έχει πάρα πολλές εισόδους και εξόδους. Αυτό σημαίνει πως τα οχήματα που κινούνται στη δεξιά λωρίδα έχουν διακυμάνσεις στις ταχύτητές τους, εξαιτίας των αυτοκινήτων που εισέρχονται και εξέρχονται στον Κηφισό. Η μοναδική λωρίδα που μπορούν τα οχήματα να διατηρούν σταθερή ταχύτητα είναι η αριστερή καθώς δεν επηρεάζεται με την είσοδο και έξοδο άλλων οχημάτων».

Advertisement

Ο Κίμωνας Λογοθέτης αναφέρθηκε και σε έναν ακόμα λόγο που τα τρακτέρ χρησιμοποίησαν την αριστερή λωρίδα στο Κηφισό: «Επιπρόσθετα η διαδρομή ήταν προγραμματισμένη για τη λεωφόρο Αθηνών καθώς μόνο σε αυτό το σημείο του Κηφισού τα οχήματα μπορούν να στρίψουν απευθείας (σ.σ παρεμβάλει μόνο ένα φανάρι) αριστερά και να κινηθούν στο κέντρο της Αθήνας».

Ποιος έκανε την σχεδίαση

Advertisement

Να σημειώσουμε πως όλες οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και ο σχεδιασμός, από την διαδρομή, την παραμονή αλλά και η αποχώρηση των τρακτέρ, πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία μεταξύ της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης και της Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτά τα τρακτέρ προτιμούν οι αγρότες!
Ο έξυπνος οδηγός και τα… κορόιδα
Ελληνικοί φόροι μαμούθ για ένα αυτοκίνητο