Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γιατί τα ευρωπαϊκά Ford Ranger Raptor έχουν λιγότερα άλογα;

Ελλάδα 2:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γιατί τα ευρωπαϊκά Ford Ranger Raptor έχουν λιγότερα άλογα;

ΝΕΑ

Γιατί τα ευρωπαϊκά Ford Ranger Raptor έχουν λιγότερα άλογα;

ΝΕΑ

To Ford Ranger Raptor έχει στην Ευρώπη 288 ίππους άλλα σε κάποιες αγορές θα έχει πολλά άλογα παραπάνω. 

Advertisement
Advertisement

Το νέο Ford Ranger Raptor έρχεται να αποτελέσει το νέο κεφάλαιο στην ιστορία ενός πολύ ειδικού μοντέλου που έκανε αρκετή αίσθηση σε όλο τον κόσμο, αναβαθμίζοντας συνολικά τις δυνατότητες ενός κλασικού pick-up.

Μόνο που και αυτή τη φορά υπάρχει θα μία “διάκριση” ανάμεσα στα αυτοκίνητα που απευθύνονται σε άλλα μέρη του πλανήτη και σε αυτά που θα έρθουν στην Ευρώπη.

Για παράδειγμα το Ranger Raptor που θα πωλείται στην Αυστραλία ή τη Νότια Αφρική θα έχει 400 ίππους και 583 Nm ροπής. Όμως στην Ευρώπη θα δούμε μία πιο αδύναμη έκδοση, με την ισχύ να φθάνει στους 288 ίππους και 491 Nm ροπής.

Advertisement
Advertisement

Ο λόγος που ο V6 Ecoboost αποδίδει λιγότερη ισχύ στην Ευρώπη σχετίζεται με τους αυστηρότερους κανονισμούς για τους ρύπους. Μάλιστα, τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο σκληρά με την εφαρμογή του Εuro 7 οπότε αυτοκίνητα σαν τον Ranger Raptor μάλλον θα αρχίσουν να εκλείπουν από την Ευρώπη.

Σε επιλεγμένες αγορές, και προφανώς και στην Ελληνική, θα υπάρχει και ο γνωστός δίλιτρος diesel για τον οποίο δεν έχει ανακοινωθεί αν θα έχει αποκτήσει μεγαλύτερη ισχύ.

Advertisement

Να υπενθυμίσουμε ότι το νέο Ford Ranger Raptor έχει ανανεωμένη εμφάνιση που παραπέμπει ευθέως στο F-150 Raptor με το οποίο μοιράζονται κάποια στοιχεία.

Στο σαλόνι υπάρχουν νέα καθίσματα με σχεδίαση εμπνευσμένη από τα αντίστοιχα μαχητικού αεροσκάφους. Στο ταμπλό, η μεγάλη παραλληλόγραμμη οθόνη που είναι τοποθετημένη «κάθετα» με διαγώνιο 12,0 ιντσών, είναι αντίστοιχη εκείνης του Mach E και δίνει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Αντίστοιχα, πλήρως ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων με διαγώνιο 12,4 ιντσών.

Advertisement

Η ανάρτηση που έχει δεχτεί τις «ευλογίες» της Ford Performance που για την περίσταση επέλεξε ένα σετ αμορτισέρ της Fox με μεγαλύτερη διάμετρο από εκείνη του υπάρχοντος Ranger Raptor που εξασφαλίζουν σε ποσοστό 25% μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα σε σχέση με εκείνα του υπάρχοντος Raptor.

Παράλληλα το κλείδωμα των διαφορικών εμπρός και πίσω σε συνδυασμό με τα μεγάλα ελαστικά σε ζάντες 17 ιντσών, που έχουν συνολική διάμετρο 88 εκατοστά λόγω των ελαστικών με τον ξεκάθαρα off road προσανατολισμό, εξασφαλίζουν στο κορυφαίο Ranger ακόμα πιο αυξημένες off road δυνατότητες σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.

Advertisement

Οι τιμές για το νέο Ford Ranger Raptor δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί και αυτό αναμένεται να γίνει προς το τέλος του καλοκαιριού, ταυτόχρονα με το λανσάρισμα του μοντέλου στις κατά τόπους αγορές της Ευρώπης. Πάντως ακόμα και με λιγότερη ισχύ (από πότε είναι λίγα τα 292 άλογα;), το Ranger Raptor με τον twin turbo V6 θα παραμείνει το κορυφαίο pick-up επί ευρωπαϊκού εδάφους και ένα αυτοκίνητο που γράφει την δική του ιστορία στην σύγχρονη αυτοκίνηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το νέο Ford Ranger Raptor και με V6 βενζίνης
Έρχεται και το νέο Ford Ranger Raptor (+video)
Δοκιμή: Ford Ranger Raptor