ΝΕΑ

Γιατί η Polestar δεν θα γίνει Tesla

Ελλάδα 0:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γιατί η Polestar δεν θα γίνει Tesla

ΝΕΑ

Γιατί η Polestar δεν θα γίνει Tesla

ΝΕΑ

Η Polestar έχει την εικόνα του πολυτελούς κατασκευαστή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων και δεν πρόκειται να την απεμπολήσει.

Advertisement

Δυνητικά, η Polestar είναι μία από τις εταιρείες που ανταγωνίζονται την Tesla -τουλάχιστον και οι δύο απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό.

Όμως, η σουηδική εταιρεία ακολουθεί ένα διαφορετικό επιχειρηματικό σχέδιο σε σχέση με αυτή του Ίλον Μάσκ. Το γεγονός επιβεβαίωσε ο Τόμας Ίνγκενλατ, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Polestar.

Σε σχετική συνέντευξη που έδωσε στην Automotive News Europe, το κορυφαίο στέλεχος της εταιρείας αναφέρθηκε στον χαρακτήρα που έχουν τα μοντέλα της, αλλά και στην εμπορική και τιμολογιακή στρατηγική που θα εφαρμόζει.

Advertisement

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο Ίνγκενλατ απέκλεισε την περίπτωση να μιμηθεί η σουηδική εταιρεία την Tesla. Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Στην Polestar, έχουμε μια ξεκάθαρη στάση και δεν θα μπούμε σε έναν πόλεμο τιμών για να επιτύχουμε τον στόχο όγκου πωλήσεων επειδή θέλουμε να διατηρήσουμε τη θέση μας ως premium κατασκευαστής.

»Προφανώς, δεν ακολουθούμε την Tesla η οποία θέλει να έχει “Χ” αριθμό εργοστασίων και εκατομμύρια πωλήσεις. Θέλουμε τα Polestar 3, Polestar 4 και Polestar 5 να διασφαλίσουν τη θέση μας στην πολυτελή κατηγορία, από το να κατασκευάζουμε μικρότερα και φτηνότερα αυτοκίνητα».

Advertisement

Για να ενισχύσει την άποψή του και την εμπορική φιλοσοφία της εταιρείας ο Ίνγκενλατ (φωτογραφία) ανέφερε το παράδειγμα του επανασχεδιασμένου Polestar 2. Όπως είπε: «Το κάναμε καλύτερο και λίγο ακριβότερο.

Advertisement

»Θα μπορούσαμε να πράξουμε το ακριβώς αντίθετο, να αυξήσουμε τις πωλήσεις του με το να το εφοδιάσουμε με μικρότερες μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρα και με τη χρήση φτηνότερης ποιότητας υλικών. Θα μπορούσαμε να αυξήσουμε και τα κέρδη μας κάνοντας αυτό και διατηρώντας ίδια την τιμή του.

Επίσης, θα μπορούσαμε ακολουθήσουμε το παράδειγμα της Tesla: Να προσφέρουμε μόνο μια νέα οθόνη (σημ.: κεντρική) και να εξοικονομήσουμε πολλά χρήματα. Όμως, δεν το κάναμε» κατέληξε ο Ίνγκενλατ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτό είναι το ηλεκτρικό Polestar 5 με τα 884 άλογα! (+video)
Το Polestar 4 θα έχει το δικό του smartphone
To supercar που δυστυχώς δεν θα δούμε στην παραγωγή

Advertisement