Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsAUTOChoice

Γιατί η αυτονομία των ηλεκτρικών θα πάψει να είναι σημαντική;

  • newsautoteam

Η ηλεκτροκίνηση αρχίζει να ξεπερνά τις παιδικές της ασθένειες, όπως το άγχος της αυτονομίας, και μπαίνει σε έναν νέο κύκλο ωριμότητας.

Ζώντας την γέννηση μιας εντελώς νέας σελίδας στην αυτοκίνηση και μιας τεχνολογίας που υπόσχεται να αλλάξει τις ζωές όλων μας, είναι προφανές ότι θα περνούσαμε υποχρεωτικά από ένα πρώιμο στάδιο εξέλιξης όπου τα προβλήματα ήταν πολλά.

Η καθιέρωση της ηλεκτροκίνησης ήταν απαραίτητο να περάσει από διάφορα στάδια και κάποιες δυσκολίες νεότητας. Μία από αυτές ήταν η αυτονομία των οχημάτων. Για την ακρίβεια, το άγχος που δημιουργεί στους οδηγούς ο περιορισμός στα χιλιόμετρα και ο χρόνος που απαιτείται για την φόρτιση.

Όμως σιγά-σιγά, όλες οι μεγάλες εταιρίες αρχίζουν να βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά. Μεταξύ αυτών και η Audi η οποία υποστηρίζει ότι ο παράγοντας της αυτονομίας θα έχει όλο και μικρότερη σημασία στο μέλλον από ότι έχει σήμερα.

Σε συνέντευξη που έδωσε ο πρόεδρος της Audi Αμερικής Daniel Weissland δήλωσε ότι τα 300 μίλια, ή περίπου τα 500 χιλιόμετρα είναι μία καλή αυτονομία, αν και αυτό μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα με την κατηγορία του οχήματος.

Ο ίδιος επισήμανε ότι υπάρχουν σημαντικά οφέλη από την χρήση μικρών μπαταριών, καθώς τα αυτοκίνητα θα γίνουν πιο φθηνά ενώ παράλληλα θα είναι και ελαφρύτερα.

Οι υπεύθυνοι της Audi πιστεύουν ότι τα χιλιόμετρα της αυτονομίας θα είναι λιγότερο κρίσιμα στο μέλλον, καθώς θα βελτιώνονται οι υποδομές φόρτισης. Κάτι που αναμένεται να γίνει με γρήγορους ρυθμούς, αν σκεφτούμε ότι υπάρχουν πάνω από 100.000 βενζινάδικα σε όλες τις ΗΠΑ και μόλις 6.000 σταθμοί γρήγορης φόρτισης.

Αξίζει επίσης να επισημανθεί ότι οι νέοι σταθμοί ταχυφόρτισης εξελίσσονται διαρκώς, κάτι που σημαίνει ότι μειώνονται και οι χρόνοι που περνά κανείς για την φόρτιση του αυτοκινήτου του.

Σημαντικό είναι επίσης το δεδομένο ότι η τεχνολογία των μπαταριών θα βελτιωθεί δραστικά ενώ και οι φορτιστές των ίδιων των αυτοκινήτων θα έχουν μεγαλύτερες δυνατότητες, άρα θα επιτρέπουν σε μία μικρή στάση 10-15 λεπτών να πάρουν πολύ περισσότερο ρεύμα από ότι σήμερα.

Σε ό,τι αφορά το υδρογόνο, η Audi θεωρεί ότι δεν είναι κάτι που αφορά το άμεσο μέλλον, καθώς υπάρχουν δυσκολίες στην διανομή του. Δεν παύει να μελετά και να εξελίσσει αυτή την τεχνολογία, όμως προς το παρόν στοχεύει στην κλασική ηλεκτροκίνηση, έχοντας ως προοπτική να γίνει πλήρως ηλεκτρική μάρκα από το 2033.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi A6 Avant e-tron, το πρωτότυπο που εντυπωσιάζει (video)
H ηλεκτρική αυτονομία των PHEV της Audi… διδάσκει
Δοκιμή: Audi Q4 Sportback 50 e-tron – Τα SUV σε άλλο επίπεδο

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto